۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9284759
T T
۰ نفر

تجمع اعتراض آمیز در واکنش به کشتار مردم بحرین ؟

۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9284759
تجمع اعتراض آمیز در واکنش به کشتار مردم بحرین ؟ تجمع کنندگان در مقابل سفارت عربستان در تهران، نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/26 اجتماعی.سفارت عربستان.تجمع اعتراض آمیز.بحرین تهران - مردم و دانشجویانی که در اعتراض به حضور نظامی عربستان در بحرین و نیز کشتار مردم مظلوم و بی دفاع بحرین از ساعاتی پیش در مقابل سفارت عربستان سعودی در تهران تجمع کرده اند، نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، جمعی از مردم و دانشجویان امروز - پنجشنبه - در اعتراض به حضور نیروهای آل سعود در بحرین و محکومیت جنایات آنها در مقابل سفارت عربستان تجمع کردند.
هم اکنون علما، طلاب و دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی نیز که از صبح امروز در مقابل سفارت بحرین در تهران تجمع کرده بودند، به تجمع کنندگان در مقابل سفارت عربستان سعودی در تهران پیوسته اند.
شمار تجمع کنندگان ایرانی و غیر ایرانی مقابل سفارت عربستان که در اعتراض به کشتار مردم بیگناه بحرین و دخالت نظامی کشورهایی چون عربستان در امور بحرین، دست به تظاهرات زده اند، به بیش از هزار نفر می رسد.
سیام 2023/9186** شماره 016 ساعت 13:23 تمام
۰ نفر