۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9282708
T T
۰ نفر

توصیه نوباوه به خبرگان

۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9282708
توصیه نوباوه به خبرگان ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/04 سیاسی.نوباوه.رییس مجلس خبرگان تهران - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه اعضای مجلس خبرگان به انتخاب رییس مجلس خبرگان رهبری باید نگاه منطقی و واقع بینانه باشد.
بیژن نوباوه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، در خصوص تاثیر وقایع اخیر کشور در انتخاب رییس مجلس خبرگان گفت: نظام ما مقتدرتر از این است که با این وقایع آسیب ببیند و مردم مساله فتنه را به خوبی می شناسند، نسبت به آن آگاهی دارند و خواهان برخورد منطقی با آن هستند.
وی با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین نهادهای کشور است، افزود: در این مجلس هر اتفاقی که رخ می دهد باید براساس نیاز جامعه باشد و افرادی که خودشان را دارای صلاحیت می دانند، در آن کاندیدا می شوند و نگاه نمایندگان خبرگان به انتخاب رییس این مجلس باید منطقی و واقع بینانه باشد.
** وقایع لیبی نوباوه در خصوص وقایع کشور لیبی با بیان اینکه هر نظامی که با مردم نباشد آسیب پذیر است، افزود: عمل قذافی برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد و در آینده هم کسی نخواهد توانست اقدامات جنایتکارانه او را توجیه کند که رهبر یک کشور بعد از 40 سال حکومت، با جنگنده و بمب افکن به مردم کشورش حمله کند.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: این مساله یک تاثیر مثبت داشت و آن این بود که همه مردم دنیا بفهمند که ادعاهای مردم سالاری که برخی ها تنها ادعای آن را دارند، پوچ و دروغین است و قدرتی که وابسته به اسلام و مردم نباشد، قطعا آسیب پذیری اش برملا خواهد شد.
نوباوه با اشاره به اینکه این مستکبران قطعا محکوم به نابودی هستند، گفت: زمان این مساله فرق می کند ولی آنان نابود می شوند.
وی اضافه کرد: دستاوردی که انقلاب مردم لیبی داشته این بوده که آنها جرات اعتراضی که تا به حال نداشته اند را پیدا کرده اند و می دانند که تاریخ مصرف قذافی گذشته است.
سیام 9170**9121** شماره 070 ساعت 15:35 تمام
۰ نفر