۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9282670
T T
۰ نفر

وزیر اطلاعات:

۴ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9282670
وزیر اطلاعات: عوامل ترور شهید ژاله شناسایی شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/04 سیاسی.وزیر اطلاعات.ترور شهید ژاله تهران - وزیر اطلاعات از موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج ) در شناسایی عوامل ترور شهید صانع ژاله خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است که درباره اقدامات بعدی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس اطلاعات قابل توجهی که ما در اختیار داریم، شهید ژاله فردی از خانواده مذهبی و حافظ قرآن بوده است و سایر مباحثی که درباره وی مطرح می شود، صحت ندارد.
وی شهید ژاله را فردی مسلمان و پرورش یافته در خانواده ای مسلمان عنوان کرد و گفت: البته ضد انقلاب نهایت تلاش خود را انجام داد تا خانواده شهید ژاله را فریب دهد ولی آنها به جایی نرسیدند و خانواده شهید نیز از ضد انقلاب اعلام برائت کرده است.
وزیر اطلاعات درباره تحرکات صورت گرفته در روز 25 بهمن ماه نیز گفت: در این روز ضد انقلاب به میدان آمده بود و همه گروه های ضد انقلاب که تکلیف آنها روشن است از جمله نفاق در این تحرکات حضور داشتند.
مصلحی اقدام منافقان در ترور شهید ژاله را اقدامی از پیش طراحی شده خواند و افزود: آنها فرد مورد نظر خود را از قبل شناسایی کرده بودند و با برنامه ریزی به دنبال ترور وی بودند.
وی در ادامه، وضعیت امنیتی کشور در مقطع کنونی را عادی خواند و گفت: در این ایام به خاطر حساسیتی که وجود دارد، عده ای اتفاقات عادی را بزرگ جلوه می دهند که البته تکلیف ضد انقلاب معلوم بوده و نوع مبارزه با آن نیز مشخص است.
سیام 9170**2026** شماره 032 ساعت 12:19 تمام
۰ نفر