۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9282469
T T
۰ نفر

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9282469
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس: انقلاب مردم کشورهای منطقه بدون رهبری دینی واحد دچار آسیب می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/01 سیاسی.مجلس.نطق میان دستور تهران- عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیام مردم کشورهای مصر، یمن، لیبی، مصر، سودان و اردن، گفت: مردم کشورهای منطقه بدانند، اگر رهبری دینی واحدی نداشته باشند، انقلاب آن ها دچار آسیب خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید کاظم دلخوش روز یکشنبه در نطبق میان دستور مجلس شورای اسلامی افزود: در تحقق نظام جمهوری اسلامی دو عامل عمده رهبری دینی و آگاه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و امروز پیروی مردم از مقام معظم رهبری، موثر بود.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحرکات اخیری که با حمایت دشمنان اسلام انجام شده است، رادیوهای بیگانه آهنگ خود را تند تر کرده اند.
دلخوش افزود: متاسفانه با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان متوجه نشدند که ملت ما، برای تداوم انقلاب، شهدای بسیاری را در راه خدا و اسلام تقدیم کرد.
وی اضافه کرد: قوه قضاییه باید با فتنه گران برخوردی قانونی داشته باشد و تند روی و کند روی در این زمینه به نظام جمهوری اسلامی آسیب می زند.
دلخوش با بیان اینکه باید در مسیر ولایت حرکت کنیم، گفت: حرکت انقلابی مردم مصر، یمن، لیبی، سودان، اردن و سایر کشورهای منطقه قیام علیه استکبار جهانی بود که با استحکام بیشتر به قیامی که انقلاب اسلامی در تحقق آرمان های اسلامی دست یافت، خواهد رسید.
وی خطاب به مردم کشورهای منطقه، گفت: ایران الگوی خوبی برای قیام مردم منطقه خواهد بود و آن ها باید آگاه باشند که پیگیری مردم مسلمان ایران از آرمان های قرآن و و تبعیت از رهبری عامل پیروزی نظام جمهوری اسلامی بود.
سیام/9105/ شماره 050 ساعت 12:36 تمام
۰ نفر