۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9282001
T T
۰ نفر
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آشوبگری اخیر را محکوم کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/27 سیاسی.اطلاعیه جامعه مدرسین.حوزه علمیه قم.جریان فتنه تهران - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سه شنبه شب با صدور اطلاعیه ای آشوبگری و تحرکات اخیر در کشور را محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: تحرکات و آشوبگری مذبوحانه مشتی فریب خورده در روز 25 بهمن ماه که با هدایت سران فتنه و با رهبری استکبار جهانی به ویژه آمریکا ، انگلیس و رژیم اسرائیل انجام گرفت، خشم ملت شریف و وفادار ایران را برانگیخت.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: این فتنه انگیزی ها در حالی صورت می گیرد که حضور پرشکوه و کم نظیر ملت قهرمان در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال چشم جهانیان را خیره کرده و تهدیدهای چندین ماهه رسانه های غربی را با چالش جدید روبرو کرده است.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه خود تاکید کرد: فتنه گران و اربابان خارجی آنها باید بدانند که این تحرکات مذبوحانه از سوی ملت سلحشور ایران بی پاسخ نخواهد ماند و سرانجام صبر مردم ولایت مدار و انقلابی ایران به سرخواهد آمد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن حادثه 25 بهمن ماه و نیز باتشکر از اقدام انقلابی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی ، از مراجع ذیصلاح می خواهد با اجرای قانون درباره هدایت کنندگان و عوامل آشوب، به وظایف خود در برابر این تحرکات عمل نمایند.
شماره 002 ساعت 00:11 تمام
۰ نفر