۶ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9279950
T T
۰ نفر

دعوت به آرامش در لبنان/

۶ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9279950
دعوت به آرامش در لبنان/ سعد حریری از اقدامات آشوبگرانه طرفداران خود ابراز تاسف کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/06 سیاسی.خارجی.حریری.لبنان بیروت - سعد حریری نخست وزیر سابق لبنان دقایقی پیش طی سخنانی گفت: من واقعا از اقدامات حامیان خود در به آتش کشیدن خودرو تلویزیون الجزیره و درگیری با ارتش لبنان و برخی خبرنگاران متاسفم.
به گزارش ایرنا از بیروت، سعد حریری امروز سه شنبه بعد از گسترش اغتشاش و آشوب طرفدارانش در طرابلس و سایر نقاط لبنان و درگیری با ارتش لبنان گفت : ما فقط برای بالا بردن صدای اعتراض و خشم خود (نسبت به وضعیت سیاسی کشور ) تجمع امروز در طرابلس شهر شمالی لبنان را تدارک دیده بودیم ؟ بستن راه ها، آتش زدن لاستیک ها و ترساندن مردم با وجود هر علتی بیانگر صدای ما نیست.
سعد حریری تاکید کرد: من واقعا از حادثه بوجود آمده متاسفم و از همگان می خواهم تا با هوشیاری بیشتر و بدور از هرگونه اغتشاش و اقدامات خلاف قانون ،در این تجمع شرکت کنند.
وی تصریح کرد: کلام ملی باید بالاتر از هر سخنی باشد؟ من تمامی شما از مرد و زن و بزرگ و کوچک را درک می کنم و همیشه با شما خواهم بود.
حریری ادامه داد: هدف ما و شما رسیدن به قدرت و برگشت به نخست وزیری نیست ؟ عزت و کرامت ملی در نزد من بالاتر از هر قدرتی است.
وی در پایان با تاکید بر حرکت طرفدارانش در خط دموکراسی گفت: سرتان را بالا بگیرید و پرچم لبنان را بر بالای منازلتان بر افرازید و بدانید که من در سختی و خوشی با شما خواهم بود.
گفتنی است بعد از سخنرانی سعد حریری تظاهرکنندگان که با ارتش لبنان درگیر و ماشین تلویزیون الجزیره را به آتش کشیده بودند در طرابلس پراکنده شدند اما درگیری ها در بیروت به طور عجیبی افزایش یافت.
خاورم 1319**1030**2021* شماره 009 ساعت 08:22 تمام
۰ نفر