۱۰ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9278170
T T
۰ نفر
نماینده مردم تهران: فتنه سال گذشته نوعی انتقام از مردم بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/10 سیاسی.9 دی.اصفهان اصفهان- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی حوادث قبل و پس از انتخابات می توان گفت: فتنه سال گذشته نوعی انتقام از مردم بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمید رسایی شامگاه پنجشنبه درآیین گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: مشارکت 85 درصدی در انتخابات در دنیا بی سابقه است و به جای اینکه از این مشارکت به عنوان یک ابزار قدرت استفاده شود عوامل فتنه آن را به یک نقطه ضعف تبدیل کردند چون آنها معتقدند مدیریت امام و انقلاب با آنها بوده و می گویند اگر ما نبودیم امام کاری نمی توانست انجام دهد.
وی افزود: در دوره نهم دولتی برسرکار آمد که می گوید من خدمتگزارم اما این برای برخی ها قابل تحمل نبود و به عنوان مثال هدفمند شدن یارانه ها آرزوی برخی دولتمردان بود اما نتوانستند اجرا کنند رسایی اضافه کرد: چون دولت آنها مردمی نبود بلکه حزبی و سیاسی بود نتوانستند این قانون را اجرا کنند زیرا و وقتی دولت حزبی شد دیگر حزب تنها منافع خود را می بیند.
نماینده تهران خاطرنشان کرد: در 16 سال قبل از تشکیل دولت نهم چهار دولت گذشته به دلیل رفتارهای حزبی اجازه ندادند کارهای مردمی اتفاق بیفتد.
وی با بیان اینکه آنها به این نتیجه رسیدند که با نظام ولایت فقیه نمی شود امثال ما به حکومت برسیم یادآور شد:در یک قلم 200 میلیون تومان هزینه شد تا یک میدان تهران در حوادث پس از انتخابات به آتش کشیده شود.
رسایی تاکید کرد: 9 دی سابقه داشته و به یکباره اتفاق نیفتاد و برای بررسی آن باید حوادث قبل از انتخابات تحلیل شود.
وی با بیان اینکه برخی نمی خواهند این حادثه تکرار شود، افزود:بعضی روزنامه ها، سایت ها، رسانه ها و حتی شخصیت ها حاضر نشدند در مورد 9 دی صحبت کنند چون باید از این پیشینه صحبت کنند.
وی تصریح کرد:رهبری می خواهد بصیرت ها بالا برود تا در صورت بروز اتفاقات آینده مردم با یادآوری این فتنه ها در برابر آن بایستند.
وی با اشاره به اینکه برای ما برخی حوادث صدر اسلام تعجب داشت اما با بروز این حوادث می توانیم آنها را با آن اتفاقات تطبیق دهیم ، تاکید کرد:برخی اقدامات عوامل فتنه نتیجه پیوند عوامل داخلی با عوامل خارجی بود که آنهابه دلیل فریب خوردن ، آلوده شدن به حرام و استفاده از جایگاه و مقام خود دچار این مشکل شدند.
7139/558 شماره 001 ساعت 11:17 تمام
۰ نفر