۲۹ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9277364
T T
۰ نفر

خانواده های شهدای اقدامات تروریستی:

۲۹ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9277364
خانواده های شهدای اقدامات تروریستی: رییس جمهور پاکستان با گروهک تروریستی جندالشیطان جدی تر برخورد کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/29 سیاسی.ایران.پاکستان.انفجار چابهار تهران- خانواده های شهدای اقدامات تروریستی کشور -انجمن دوستداران عدالت- پس از انفجار تروریستی در چابهار با ارسال نامه ای به رییس جمهور پاکستان خواستار اقدام جدی تر اسلام آباد در برخورد با گروهک جندالشیطان و سایر گروههای تروریستی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی انجمن دوستداران عدالت، خانواده شهدای اقدامات تروریستی کشور در نامه ای که پس از انفجار تاسوعای حسینی در چابهار برای آصف علی زرداری ارسال کرده اند، ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی تاکید کرده اند: اقدامات تروریستی چابهار که منجر به کشته و زخمی شدن دهها زن و کودک گردید نشان داد که گروههای تروریستی هیچگاه دست از جنایتهای خویش بر نمی دارند و اهداف پلید خویش را در کشتار زنان و کودکان بیگناه جستجو می کنند.
در نامه این انجمن غیردولتی آمده است: وقوع عملیاتهای تروریستی متعدد در این استان ازکشورمان دارای این پیام است که تروریسم هیچگاه با محکوم کردن و صدور بیانیه های مختلف از بین نمی رود و دو کشور ایران و پاکستان باید در راستای نابودی گروههای تروریستی که هدفشان ایجاد ناامنی و افزایش اختلاف و تنش در منطقه است با یکدیگر همکاریهای جدی و راهبردی تری را به انجام برسانند و این دو کشور مهم منطقه عزم جدی تری برای نابودی گروههای تروریستی داشته باشند.
انجمن دوستداران عدالت در نامه خود به رییس جمهور پاکستان نوشته است: بی شک شما به عنوان یکی از انسانهای که طعم تلخ تروریسم را با تمام وجود احساس کرده اید بیش از هر کسی با شنیدن خبر وقایعی مانند آنچه در چابهار رخ داد، اندوهگین می شوید. بیشتر قربانیان عملیات تروریستی چابهار کودکانی بودند که حتی ذهنیت درستی از مفهوم تروریسم نداشتند. قربانیان چابهار مادرانی بودند که کودکانشان تا ابد چشم انتظار آنها خواهند ماند.
در ادامه این نامه تصریح شده است: ما اعضای انجمن دوستداران عدالت متشکل از خانواده های 16 هزار قربانی ترور در ایران ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه خواستار آن هستیم تا دولت شما با اقدامی جدی در اجرای قطعنامه 1373 شورای امنیت امکان سوء استفاده و پناه گرفتن گروهک تروریستی جندالشیطان و سایر گروههای تروریستی در خاک کشورتان را از بین برده و برای اجرای عدالت و پایان دادن به اقدامات وحشیانه آنها در به خاک و خون کشیدن مردم و در راستای نابودی و اعمال قانون علیه آنها اقدامات شایسته را انجام دهید تا کشور پاکستان که همانند ما قربانی تروریسم می باشد در انجام وظیفه قانونی و بین المللی اش همچنان در صف اول مبارزه با تروریسم و در مسیر از بین بردن این پدیده شوم قدمهای مهمی بردارد.
براساس این گزارش، خانواده های شهدای ترور در ایران معتقدند بروز ناامنی و هرج و مرج در منطقه بزرگترین خواسته دشمنانی است که هیچگاه پیشرفت کشورهای منطقه را تحمل نمی کنند و با هر وسیله ای در پی از بین بردن امنیت در منطقه ما هستند و تنها همکاریهای منطقه ای می تواند از بروز وقایعی همانند اقدامات تروریستی چابهار جلوگیری کند.
گفتنی است در دو انفجار تروریستی روز تاسوعای حسینی حدود 130 نفر شیعه و سنی شهید و زخمی شدند. در میان شهدای تاسوعای چابهار یک کودک 6 ماهه نیز به چشم می خورد.
سیام ** 9129 شماره 035 ساعت 12:34 تمام
۰ نفر