۲۷ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9277241
T T
۰ نفر

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری:

۲۷ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9277241
مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری: مطبوعات درهدفمندی یارانه ها براصلاح وضعیت اقتصادی تاکید کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/27 فرهنگی.هدفمند کردن یارانه ها.تحول اقتصادی گچساران - مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در زمینه قانون هدفمندی یارانه ها ،مطبوعات کشور به جای پرداختن به واژه جراحی اقتصادی، بر کلمه اصلاح و ساماندهی وضعیت اقتصادی تاکید کنند، زیرا این موضوع بارها از سوی رییس جمهوری نیز مطرح شده است.
به گزارش ایرنا ، علی اکبر جوانفکر روز شنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان گچساران افزود : طرح تحول اقتصادی و اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، نتیجه سالها تامل و تعمق اقتصاددانان و دلسوزان نظام است.
وی اظهار داشت : کارشناسان و صاحبنظران مسایل اقتصادی کشور بر لزوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها اتفاق نظر دارند.
جوانفکر تاکید کرد : می بایست رسانه های ارتباط جمعی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه قانون هدفمند کردن یارانه ها ، بر مندرجات و محتویات خود به ویژه در مورد مسایلی که موجب ایجاد تشنج می شود و دشمنان به آن دامن می زنند ، دقت نظر خاصی داشته باشند.
وی افزود : با بهره مندی دولت از منابع مالی جدید حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ، اقشار مختلف مردم از نتایج مثبت توزیع عادلانه یارانه ها همچون بهبود وضعیت اقتصادی بهره مند می شوند.
جوانفکر گفت : ضروری است که مطبوعات پیش قراولان عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان باشند و در این راستا با روشنگری های خود بینش سیاسی اقشار مختلف مردم را بالا ببرند.
مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) افزود: پتانسیلهای چشمگیری در بخشهای مختلف در شهرستان گچساران وجود دارد و به همین دلیل ضروری است که با همت و تلاش روزافزون مسوولان استانی و کشوری ،مشکلات این شهرستان برطرف شود.
جوانفکر گفت : از آنجا که این شهرستان منطقه ای نفت خیز است ،واژه محرومیت و توسعه نیافتگی به هیچ عنوان زیبنده آن نیست.
وی افزود : بدون شک تمام دغدغه ها ، کمبودها و مشکلات شهرستان گچساران به همت مردم کم توقع و پرتلاش آن برطرف می شود.
جوانفکر اظهار داشت: نیاز اصلی این شهرستان مساله اشتغال است و دولت اهتمام ویژه ای به رفع این معضل اساسی در سطح کشور دارد.
563/7534 شماره 072 ساعت 23:34 تمام
۰ نفر