۱۶ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9276434
T T
۰ نفر
ستاد راهبری و هماهنگی توسعه استان خراسان شمالی تشکیل می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/16 سیاسی.دولت.مصوبه تهران- با ابلاغ مصوبه هیات وزیران ؟ ستاد راهبری و هماهنگی توسعه استان خراسان شمالی به منظور پیشرفت ؟ آبادانی و ساماندهی امور این استان تشکیل می شود.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران آبان سال جاری و در سومین دور سفرهای استانی که در مرکز استان خراسان شمالی تشکیل شد، بنا به پیشنهاد رییس جمهوری و به استناد اصل 127 قانون اساسی با تشکیل ستاد راهبری و هماهنگی توسعه استان خراسان شمالی موافقت کرده بود.
این تصمیم به منظور پیشرفت و آبادانی استان خراسان شمالی و ساماندهی امور این استان در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و اجتماعی اتخاذ شده است.
بر اساس این مصوبه، معاون اول رییس جمهوری (رییس )، وزیران کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، راه و ترابری، صنایع و معادن، امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری، رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و استاندار خراسان شمالی در ستاد راهبردی و هماهنگی توسعه استان خراسان شمالی عضویت خواهند داشت.
اعضای این ستاد به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهوری برای امور اجرایی مربوط به تسریع در روند توسعه استان تعیین شده اند.
همچنین بر اساس این مصوبه، تصمیماتی که توسط این نمایندگان ویژه درمورد اموراجرایی اتخاذ می شود در حکم تصمیمات رییس جمهوری و هیات وزیران و لازم الاجراست.
محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را برای اجرا ابلاغ کرده است.
سیام 1336**2026** شماره 041 ساعت 12:38 تمام
۰ نفر