۱۶ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9276408
T T
۰ نفر

معاون سازمان انرژی اتمی:

۱۶ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9276408
معاون سازمان انرژی اتمی: بومی سازی انرژی هسته ای از مهمترین دغدغه های شهید شهریاری بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/16 سیاسی.امنیت.شهید شهریاری کاشان- معاون علمی سازمان انرژی اتمی گفت: بومی سازی انرژی هسته ای از بارزترین دغدغه های حیات علمی استاد شهید شهریاری بود.
بهزاد سلطانی دوشنبه شب درمراسم بزرگداشت شهدای16آذر و شهید دکتر مجید شهریاری، در محل مسجد دانشگاه کاشان اظهارداشت: این مجاهد نستوه با الهام ازبیانات رهبرمعظم انقلاب با تلاش وهمت مضاعف خود درعرصه بین الملل خالق ده ها اثر علمی و پژوهشی بود.
وی افزود: استاد شهید مجید شهریاری در این راه، مجاهدت های فراوانی از خود به عمل آورد.
وی عبادت خالصانه و پرهیز از دنیا طلبی را از دیگر خصیصه بارز این شهید دانست و گفت: تیزهوشی، ابداع، جدیت و پشتکار، سطح بالای معلومات و مطالعات به روز از جمله ویژگی های علمی این استاد فرهیخته ذکر کرد.
وی افزود: این استاد شهید از جمله اساتید آینده داری بود که سازمان انرژی اتمی به این دانشمند هسته ای افتخار می کرد.
سلطانی، برعزم راسخ جامعه علمی کشور بر ادامه راه این شهید تاکید کرد و اظهار داشت: گرچه فقدان استادی با ویژگیهای شهید شهریاری برای سازمان اتمی سخت و سنگین است اما دوباره با جایگزینی استادی توانا این کمبود را پر می کنیم و همچنان با سرزندگی و توان مضاعف فعالیت های صلح آمیز سازمان را پیش می بریم.
وی خاطر نشان کرد: شهادت دکتر شهریاری بازتاب گسترده ای در فضای علمی و دانشجویی ایجاد کرد که ثمره خون پاک این شهید بزرگوار، به ارمغان آوردن روحیه تقید، خودباوری، تواضع و تجدید پیمان دانشگاهیان با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبری خواهد بود.
1724/7429 شماره 015 ساعت 10:16 تمام
۰ نفر