۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9275978
T T
۰ نفر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9275978
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: پاسخ این حرکت کور را با پرورش صدها دانشمند دیگر در حوزه های مختلف خواهیم داد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/10 سیاسی.دزفولی.ترور تهران - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری جریان روبه رشد علمی کشور گفت: جریان علم در کشور آنقدر قوی است که دشمن به هیچ جا نمی رسد و پاسخ این حرکت کور را با پرورش صدها علی محمدی و شهریاری در حوزه های مختلف و افتتاح صدها مرکز تحقیقات هسته ای خواهیم داد.
به گزارش ایرنا به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا مخبر دزفولی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت برگزیده شدن وی به عنوان چهره ماندگار در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده بود، ضمن تبریک اعیاد غدیر و قربان گفت: از تمام اساتید بزرگواری که برای این شاگرد خود مایه گذاشته اند، سپاسگزارم.
وی با اشاره به سوابق علمی دکتر تاجبخش به عنوان استاد ممتاز دانشگاه تهران، افزود: تاجبخش نه تنها در حوزه علوم پزشکی بلکه در حوزه تاریخ و تمدن پزشکی ایران هم مطرح هستند و آقای ولایتی هم به عنوان احیاکننده حرکت تدوین تاریخ و فرهنگ و تمدن تشریف دارند.
استاد دانشگاه تهران با اشاره به حادثه ترور دو تن از اساتید دانشگاه، گفت: این دو استاد عزیز ما هر کدام از برجستگان حوزه علم و از دست پروردگان و تربیت شدگان نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی بااشاره به ترورهای صورت گرفته در اول انقلاب گفت: در اوایل پیروزی انقلاب جریان برانداز با حمایت و پشتگرمی آمریکا و سایر دشمنان ملت ایران مطهری، مفتح، بهشتی، باهنر و... را ترور کرد تا انقلاب را بشکند ولی موفق نشد و امام (ره ) فرمودند بکشید ما را، ما زنده تر خواهیم شد و همان شد که امام فرمودند.
چهره ماندگار سال 1389 در ادامه گفت: این جریان بعد از سی سال به دلیل درماندگی و فلاکت در رسیدن به اهداف شوم خود حربه پوشیده قدیمی را در دست گرفته است، البته آنها درست فهمیده اند که راه شکست انقلاب ما هدف گرفتن ریشه فرهنگی و علمی این انقلاب است ولی حتما ناموفق خواهند بود و حذف فیزیکی امثال شهیدان علی محمدی و شهریاری راه آنان را نه تنها حذف نمی کند، بلکه قوی تر می کند.
وی ادامه داد: جلسه امروز تجلیل از دانشمندان پرورش یافته در جمهوری اسلامی است و این جریان علمی قله های رفیع علم جهان را فتح خواهد کرد همانگونه که امام (ره ) وعده داده بود.
سیام/ 1965 / 1558 شماره 031 ساعت 14:07 تمام
۰ نفر