۲۹ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9274994
T T
۰ نفر
رییس جمهور روزهای آینده میهمان مردم ولایتمدار استان زنجان خواهد بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/29 اجتماعی.داخلی.سفر رییس جمهور.دور سوم سفر زنجان- استاندار زنجان به سفر قریب الوقوع رییس جمهور و هیات دولت به استان اشاره کرد و گفت: هیات دولت طی چند روز آینده میهمان مردم ولایتمدار این استان خواهند بود.
محمد رئوفی نژاد شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان، به هماهنگی های صورت گرفته و آمادگی استان زنجان برای سفر دور سوم رییس جمهور و هیات دولت به زنجان اشاره کرد و افزود: گروهی از وزرا و معاون اول رییس جمهور قبل از رییس جمهور به استان سفر می کنند تا میزان تحقق مصوبات و پیشنهادات استان برای دور سوم سفر را بررسی کنند.
وی، به تحقق بسیاری از مصوبات دور اول و دوم سفر هیات دولت به استان زنجان اشاره کرد و یادآورشد: پیشنهادات بسیار خوبی برای دور سوم سفر در نظر گرفته شده که می تواند تحولات بسیاری را در این استان ایجاد کند.
رئوفی نژاد، به برنامه ریزی دقیق صورت گرفته برای حضور وزرا درشهرستانها اشاره کرد و گفت: تمامی برنامه سفرهای وزرا و نمایندگان تام الاختیار دولت به شهرستانها مشخص و معین شده و مسوولان استانی و شهرستانی باید حداکثر تلاش خود را برای استفاده از این ظرفیت و فرصت ایجاد شده برای توسعه استان و رفع مشکلات موجود در آن به کار گیرند.
استاندار زنجان، بر لزوم پرهیز ادارات از صرف بودجه های دولتی برای تبلیغات و نوشتن پلاکارت ها و بنرها تاکید کرد و گفت: از تاکیدات رییس جمهور در سفرهای استانی پرهیز از اصراف و هزینه های اضافی است و مسوولان باید بر اساس اقدامات هماهنگ شده اقدام به نصب پلاکارت و تبلیغات کنند.
وی افزود: تمام اقدامات لازم برای این سفر مهیاست و درصورت مشخص شدن زمان دقیق سفر، استان زنجان آماده استقبال از رییس جمهور خواهد بود.
7319/522/587 شماره 083 ساعت 20:04 تمام
۰ نفر