۲۳ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9274419
T T
۰ نفر

وزیر کشوردر گفت و گو با ایرنا:

۲۳ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9274419
وزیر کشوردر گفت و گو با ایرنا: سفرهای استانی ، راهبرد دانش بومی را تحقق بخشیده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/23 سیاسی.وزیرکشور.کهگیلویه وبویراحمد یاسوج - وزیر کشور گفت: سفرهای استانی هیات دولت امروزه طرحی نو تحت عنوان راهبرد دانش بومی را در مناطق و استان های مختلف کشور تحقق بخشیده که این مهم می تواند به توسعه همه جانبه کشوردر حوزه های گوناگون کمک شایانی کند.
مصطفی محمد نجار شنبه در حاشیه مراسم جشن مردمی شهرستان شدن چرام در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: نقشه راه مبتنی بر دانش و خلاقیت و نوآوری های بومی در هر منطقه مهم ترین ره اورد و نتیجه سفرهای استانی هیات دولت بوده که امروزه افق روشنی را برای یافتن مسیر توسعه همه جانبه در کشور فراهم آورده است.
وی افزود: سفرهای استانی از ابتکارات دولت نهم و دهم است و این سفرها در راستای بحث عدالت محوری و توجه به همه اقشار جامعه صورت می گیرد.
وزیر کشور با بیان اینکه ، مسوولان ، وزرا و همه شخصیت های ارشد نظام در شهرستان ها و روستاها حضور می یابند و مشکلات و تنگناهای مردم را از نزدیک لمس می کنند ، گفت: ضروری است که مسوولان و مدیران اجرایی استان ها نهایت بهره و استفاده لازم را از حضور هیات دولت ببرند.
نجار اظهار داشت: امروزه دولت و کشور جمهوری اسلامی در نهایت بالندگی ، شادابی و شکوفایی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و دولت دهم نیز با همان شعار عدالت محوری این مسیر را با تمامی وجود و افتخار و با کمک مردم ، مسوولان اجرایی خود در استان ها طی خواهد کرد.
وی از تاکید و دستور رییس جمهوری، برای آماده شدن وزراء و هیات دولت جهت انجام دور چهارم سفرهای استانی با رویکردی جدید خبر داد و افزود: سفر دور چهارم هیات دولت متفاوت از سفر سه دور قبلی است و اینبار در شهرها و مناطق مختلف کشور و نه در مراکز استان ها و با هدف محرومیت زدایی به ویژه در مناطق محروم کشور انجام خواهد شد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه هم اکنون با بررسی ها و پیگیری هایی که در طرح نظارت و کنترل پروژه های عمرانی در وزارت کشور انجام شده ،پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی در بسیاری از استان ها خوب و مثبت بوده است ، افزود: انجام سفرهای استانی در دور چهارم می تواند به روند تسریع در انجام طرحهای عمرانی استان ها کمک کند.
563/7530 شماره 001 ساعت 00:37 تمام
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست