۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9272940
T T
۰ نفر

با تصویب هیات وزیران ؟

۴ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9272940
با تصویب هیات وزیران ؟ سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی تشکیل می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/04 سیاسی.وزیران.دولت تهران-هیات وزیران در راستای توسعه مشارکت مردم در آموزش و پرورش و حمایت از سرمایه گذار در ایجاد و اداره مدارس و مراکز پرورشی و آموزشی و غیر دولتی با تاسیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وابسته به وزارت آموزش و پرورش موافقت کرد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست دکتر احمدی نژاد؟ در راستای اساسنامه جدید سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های عمومی، بر اساس ماده (2 ) این اساسنامه سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وابسته به وزارت آموزش و پرورش تاسیس می شود تا با هدف توسعه مشارکت مردم در آموزش و پرورش و حمایت از سرمایه گذار در ایجاد و اداره مدارس و مراکز پرورشی و آموزشی و غیر دولتی اقدام کند.
بر این اساس ، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزش، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) درباره تاسیس مرکز مطالعاتی منطقه ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در آسیای میانه و غربی تحت نظارت یونسکو ،دیگر مصوبه هیئت وزیران بود.
همچنین در راستای اصلاح اساسنامه شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، به وزارت راه و ترابری این اختیار داده می شود تا عملیات اجرایی بخشی از پروژه های هر یک از طرحهای عمرانی را برای اجرا به واحدهای استانی وزارت راه و ترابری واگذار و اعتبار آن را به آنها تحویل دهد.
در این جلسه 3 طرح مجلس شورای اسلامی شامل ؟ طرح استفساریه ماده (1) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران- مصوب سال 1375، طرح الزام سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به ایجاد رویه ها و اتخاذ ترتیبات جدید در ورزش فوتبال، طرح اصلاح جزء (ط)بند(3) ماده واحده قانون بودجه سال 1389 کل کشور در دولت مطرح و نظر دولت در مورد آنها برای ارسال به مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
سیام/9121 شماره 033 ساعت 13:07 تمام
۰ نفر