۲۶ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9272309
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: سفر رهبری به کانون تشیع، خط مشی نظام را تعیین می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/26 اجتماعی.قم 89.سفر رهبری.نماینده مجلس ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به قم کانون تشیع، خط مشی نظام جمهوری اسلامی را معین می کند.
نادر قاضی پور، عصرروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قم شهری مذهبی و مرکز تشیع است و با سفر رهبر معظم انقلاب، رسانه های غربی ابعاد مختلف این سفر را رصد می کنند و منتظر شنیدن بیانات جانشین بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند.
وی گفت: دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی از قم علاوه بر دیدار با طلاب، جامعه مدرسین و مراجع تقلید، دیدار با مسلمانان و مراجع جهان است، زیرا در این شهر علاوه بر ایرانیان برخی از مسلمانان جهان نیز حضور دارند و از محضر مراجع تقلید بهره مند می شوند.
قاضی پور گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به قم، بدون شک آثاری به یاد ماندنی باقی خواهد گذاشت.
این نماینده مجلس افزود: در این سفر برنامه های مختلفی برای آینده تهیه خواهد شد و ازهم اکنون این سفر نگرانی استکبار را دو برابر کرده است.
وی ادامه داد: سفر رهبر معظم انقلاب اتحاد مسلمانان جهان را بیشتر خواهد کرد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استقبال مردم قم از رهبر معظم انقلاب پاسخی قاطع به مخالفان نظام و ولایت فقیه خواهد بود و این استقبال نقشه های استکبار را نقش بر آب و رسانه های خارجی را در برابر حضور پر شور مردم متحیر خواهد ساخت.
7130/581/587 شماره 086 ساعت 19:41 تمام
۰ نفر