۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9271906
T T
۰ نفر

محمدرضا رحیمی :

۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9271906
محمدرضا رحیمی : سومین سفر هیات دولت به استان اردبیل به پیشرفت استان کمک خواهد کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/23 سیاسی.داخلی.رییس جمهوری تهران - معاون اول رییس جمهور اظهار امیدواری کرد سومین سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان اردبیل ثمرات و پیشرفت های بیشتری نسبت به سفرهای دور اول و دوم برای مردم این استان به دنبال داشته باشد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران ، محمدرضا رحیمی در جلسه کارگروه تخصصی استان اردبیل ،مردم این استان را از ولایی ترین و انقلابی ترین مردم کشور برشمرد و گفت: دولت در این سفر تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا مصوبات مناسبی برای رفع نواقص و مشکلات مردم به تصویب برساند.
در این جلسه که به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور استاندار اردبیل ، نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان اردبیل برگزار شد، اهم موضوعات و پیشنهادات برای پیشرفت و ارتقاء این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست همچنین ضمن مرور و بررسی پیشرفت فیزیکی مصوبات سفرهای دور اول و دوم، پیشنهادات متعددی در راستای اعتلای فضای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی در استان اردبیل برای تصویب نهایی در جلسه استانی هیات دولت در مرکز استان اردبیل به جمع بندی رسید.
سومین سفر استانی هیات دولت به اردبیل به زودی برگزار خواهد شد.
7121/530 شماره 008 ساعت 03:20 تمام
۰ نفر