۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9271162
T T
۰ نفر
رییس مجلس: خبرنگاران اردبیل در معرفی پیشینه درخشان این استان نقشی پیشرو دارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/14 ارتباطات.رسانه ها.خبرنگاران.مجلس اردبیل - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب قلم و خبرنگاران رسانه های گروهی اردبیل در معرفی پیشینه غنی و درخشان این استان نقشی پیشرو دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علی لاریجانی روز چهار شنبه در دیدار جمعی از خبرنگاران نشریه های سراسری، محلی و خبرگزاری های استان اردبیل از مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی افزود: اردبیل استانی ریشه دار ، تاریخی و دارای پیشینه بسیار غنی مذهبی است و به طور مسلم این قابلیت های خاص باید قسمت مهمی از مطالب تولیدی اصحاب قلم ، مطبوعات و رسانه های منطقه را بیش از پیش به خود اختصاص دهند.
وی از اردبیل به عنوان کانون گسترش مذهب غنی تشیع یاد کرد و اظهار داشت: این استان در دوران وقوع انقلاب اسلامی و نیز تثبیت حاکمیت نظام اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) هم نقش زیادی داشته است به گونه ای که اکنون منطقه ولایت مدار آذربایجان به داشتن قهرمانان زیادی افتخار می کند.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی و بصیرت مردم جامعه تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان افرادی که در نشریه ها و خبرگزاری ها قلم فرسایی می کنند باید جایگاه واقعی خود را بشناسند و مجلس شورای اسلامی هم همواره به عنوان نهاد اصلی قانون گذاری در کشور، پشتیبان این قشر زحمتکش در جامعه بوده و خواهد بود.
وی همچنین اظهار کرد: از اینکه امروز میزبان جمعی از اصحاب قلم و خبرنگاران استان اردبیل در خانه ملت هستیم بسیار خوشحالم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم شهرستان های اردبیل ، نمین ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی که به دعوت او جمعی از خبرنگاران استان از خانه ملت بازدید داشتند، در سخنان کوتاهی افزود: رییس مجلس شورای اسلامی با وجود برنامه های کاری متعدد و داشتن چندین برنامه دیدار و نشست، قسمتی از وقت ارزشمند خود را برای این منظور اختصاص داد که این مهم از توجه او به قشر تاثیرگذار خبرنگاران رسانه های گروهی حکایت دارد.
وی یادآور شد که خبرنگاران رسانه های گروهی استان اردبیل با هدف آشنایی هرچه بیشتر با نهاد قانون گذاری کشور و نیز نحوه فعالیت نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی در خانه ملت حضور یافته اند .
جمعی از خبرنگاران استان اردبیل با حضور در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در صحن علنی مجلس از قسمت های گوناگون خانه ملت مانند موزه و نیز جلوه ها و یادمان هایی از مجلس قانون گذاری در ایران به ویژه در دوران شهید آیت الله مدرس بازدید کردند.
خبرنگارانی که در این بازدید حضور داشتند ضمن بی سابقه خواندن برنامه بازدید خود از مجلس شورای اسلامی از این اقدام ابتکاری نماینده اردبیل ابراز رضایت و تقدیر کردند . ک 2 592 شماره 090 ساعت 23:28 تمام
۰ نفر