۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9270796
T T
۰ نفر
ملاقات هیات علمای فلسطین در لبنان با سفیر ایران ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/10 سیاسی.بیروت.سفیر بیروت - هیاتی از علمای جمعیت اسلامی فلسطینی مقیم لبنان به ریاست شیخ سعید قاسم دبیرکل این جمعیت روزشنبه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت با غضنفر رکن آبادی دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش ارنا از بیروت، دو طرف در این دیدار ضمن رایزنی پیرامون آخرین تحولات صحنه فلسطین، بر ضرورت حمایت از حقوق مردم فلسطین و مقاومت اسلامی در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
شیخ سعید قاسم نیز با اشاره به نقش حضرت امام خمینی (ره ) و انقلاب اسلامی ایران در احیای حقوق ملت های مظلوم و مستضعف منطقه تاکید کرد که فشارهای بین المللی و تهدیدات قدرت های غربی علیه ایران بواسطه حمایت این کشور از قضیه فلسطین و پایداری بر این موضع بر حق می باشد.
شیخ محمود الجشی از اعضای این جمعیت هم در این دیدار با اشاره به مصائب و مشکلات مردم فلسطین بواسطه سالها تجاوز و کشتار رژیم صهیونیستی از مواضع جمهوری اسلامی ایران درحمایت از حقوق مردم فلسطین و مقاومت اسلامی در مقابل متجاوزین صهیونیستی تشکر نمود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به اصل دفاع ملت و دولت ایران از حق و عدالت این موضع را اصل ثابت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت که هم اینک احیای حقوق فلسطین و دفاع از مقاومت برای آزادی قدس شریف و همه اراضی فلسطین از مهمترین و ضروری ترین موضوعات دنیای امروز می باشد و همه باید بصورت یکپارچه در مقابل تنها دشمن بشریت و جهان یعنی رژیم صهیونیستی ایستادگی نمایند.
رکن آبادی تجاوز، فتنه گری و آتش افروزی را سیاست ثابت رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و منطقه عنوان کرد و هوشیاری امت اسلامی و وحدت مسلمانان در مقابل فتنه گری صهیونیستی - آمریکائی را یک امر ضروری برشمرد.
خاور1184***1030*شبک شماره 088 ساعت 22:05 تمام
۰ نفر