۲۶ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9266532
T T
۰ نفر

مهمانپرست:

۲۶ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9266532
مهمانپرست: هرگونه تعرض به نیروگاه بوشهر واکنش جدی به دنبال خواهد داشت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/26 سیاسی.وزارت امور خارجه.مهمانپرست تهران - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به جنگ رسانه ای غربی ها مبنی بر حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به نیروگاه بوشهر، تاکید کرد : هر گونه تعرض به این نیروگاه واکنش جدی به دنبال خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا رامین مهمانپرست روز سه شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در این زمینه اظهار داشت ما این گونه تهدید را در حد حرف می دانیم و بعید است که رژیم صهیونیستی دست به چنین کار خطرناکی بزند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به آغاز فرایند سوخت گذاری در نیروگاه بوشهر از هفته آینده، اظهار داشت براساس مقررات بین المللی ، تاسیساتی که دارای سوخت واقعی هسته ای هستند نمی توان به آنها به دلیل مواد داخل آن صدمه ای وارد کرد و هر حمله ای خلاف این مقررات است.
مهمانپرست در رابطه با تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به نیروگاه بوشهر تاکید کرد این تهدیدات دیگر تکراری شده و خاصیت خود را از دست داده است.
وی با اشاره به آغاز فرایند سوخت گذاری در نیروگاه بوشهر از روز 30 مرداد ، تاکید کرد سوخت واقعی نیروگاه بوشهر از اوایل هفته آینده شروع به تزریق می شود و عملا ظرف سه یا چهار هفته آینده تمامی سوخت لازم وارد قلب راکتور بوشهر خواهد شد و از هم اکنون نیز در مجاورت نیروگاه قرار داشته و هر نوع تعرضی به این نیروگاه می تواند عکس العمل های شدیدی را در پی داشته باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ما فکر می کنیم این گونه تهدیدات در حد حرف و شعار و برای فرار رو به جلو توسط سران رژیم صهیونیستی اظهار می شود ادامه دارد...
سیام 1908**9170**9012**9129** شماره 024 ساعت 11:16 تمام
۰ نفر