۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9265335
T T
۰ نفر
آیت الله نوری همدانی: حفاظت از انقلاب وظیفه همگان است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/09 اجتماعی.داخلی.حفاظت از انقلاب مشهد- یکی از مراجع تقلید تاکید کرد: حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن وظیفه مهم همگان است.
آیت الله العظمی حسین نوری همدانی روز شنبه در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد افزود: انقلاب اسلامی به برکت فداکاریهای شهدا و ایثارگران به بار نشسته لذا بر ما واجب است نسبت به این انقلاب بی تفاوت نباشیم و آن را درک کنیم.
به گزارش آستان قدس رضوی وی با اشاره به اینکه دشمنان به طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند گفت: بر ما واجب است که نقشه ها و مکرهای دشمنان نظام و آسیبهایی را که ممکن است روند انقلاب را دچار مشکل کند بشناسیم تا بتوانیم فرهنگ انقلاب را درست درک کنیم.
او تاکید کرد: هم اکنون وظیفه همه ما آن است که مصمم تر در نگهداری انقلاب گام برداریم و کوشا باشیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت امام خمینی (ره ) به وقوع پیوست گفت: امروز دورنمای صدور فرهنگ و آرمانهای انقلاب در جهان مستضعفان بیش از پیش قابل مشاهده است.
این مرجع تقلید همچنین به رخدادهای سال گذشته در کشور اشاره و بیان کرد: شما مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در صحنه دفاع از انقلاب در نهم دی ماه و 22 بهمن پارسال تمام نقشه های دشمنان نظام را باطل و نقش بر آب کردید.
وی اظهار داشت: شما مردم همیشه باید بیش از پیش در صحنه های دفاع از دستاوردهای انقلاب حضور داشته و از این انقلاب تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج ) پاسداری کنید.
آیت الله العظمی نوری همدانی همچنین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، تولید سلولهای بنیادین و تولید صنایع نظامی به دست توانای فرزندان همین انقلاب صورت گرفته لذا باید در حفظ و نگهداری انقلاب کوشا بود.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام عصر( عج ) است افزود: جهان در حال آماده شدن برای ظهور طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و مستضعفان است.ک/1 7490 شماره 085 ساعت 20:13 تمام
۰ نفر