۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9264229
T T
۰ نفر
انفجارهای تروریستی زاهدان به گروههای شیعه و سنی هیچ ارتباطی ندارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/26 کلیات.استان کرمانشاه.فدایی کرمانشاه - نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انفجارهای تروریستی زاهدان به گروههای شیعه و سنی هیچ ارتباطی ندارد، تاکید کرد: این انفجارها نه تنها هیچ خللی بر اتحاد شیعه و سنی وارد نمی کند ، بلکه اتحاد آنها را بیش از پیش افزایش می دهد.
صمد فدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن این عمل ددمنشانه ایادی آمریکا ، افزود: معتقدم که این جنایت را مزدوران و دست نشانده های سخیف آمریکا در منطقه و مرزهای شرقی طراحی کرده اند.
وی با یادآوری آزادی شهرام امیری دانشمند هسته ای کشورمان و بازگشت او به میهن، اظهار داشت: آمریکا بعد از شکست اطلاعاتی در پرونده امیری برای سرپوش نهادن به این قضیه و منحرف کردن اذهان بسیاری از کشورهایی که متوجه این شکست شده بودند، به قضیه اختلافات مذهبی در ایران وارد شد و انفجاری را در اعیاد شعبانیه طراحی کرد.
فدایی افزود: انفجار زاهدان در بیرون مرزهای ایران و فقط به خاطر اختلاف افکنی در مسائل مذهبی در ایران طراحی شده است.
وی بر هوشیاری هرچه بیشتر مردم و مسوولان تاکید کرد و گفت: مسوولان باید هم در عمل و هم در گفته ها در جهت ایجاد وحدت حرکت کرده و شرایطی را فراهم کنند که دشمن از موضوعات سوء استفاده نکند.
567 شماره 083 ساعت 15:26 تمام
۰ نفر