۱۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9263126
T T
۰ نفر
رهبر جمهوریخواهان در مجلس آمریکا: اوباما فقط بلد است، نق بزند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/11 سیاسی.اوباما.نق.بوینر نیویورک - رهبر جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان آمریکا می گوید که باراک اوباما رییس جمهوری این کشور به جای تمرکز روی مسایل کلید ی همانند فاجعه نشت نفت در خلیج مکزیک ، فقط بلد است که نق بزند.
در آمریکا تقریبا اکثر بخش های اثرگذار از ناکارآمدی اوباما به ستوه آمده و تنها گروهی که از آن حمایت می کند ، ایپک ؟لابی قدرتمند رژیم اسرائیل در واشنگتن است که البته آقای اوباما نیز عملا آمریکا و همه اختیاراتش را در اختیار اهداف این لابی قرار داده است.
در حالی که اوباما هر روزه بخش عمده ای از ساعات خود را به سخنرانی های خسته کننده ، تکراری و بدون مخاطب اختصاص می دهد ، رام اسرائیل امانوئل رییس کارکنان کاخ سفید و عضو شاخص لابی ایپک و تیمی از جاسوسان رژیم اسرائیل، عملا کنترل سیاستهای آمریکا را در اختیار گرفته اند.
رسیدن قروض خارجی آمریکا به ارقام افسانه ای ، کسری بودجه نزدیک به دو هزار میلیارد دلاری ، تداوم اشغالگری در عراق و افغانستان و خلاصه کردن فعالیت وزارت خارجه و خزانه داری آمریکا به اعمال طرحهای تحریم ایران و مخالفان رژیم دهشت افکن اسرائیل ، تنها ثمره اوباما به عنوان فردی است که با شعار تغییرات موفق شد ،چهره واقعی خود را نزد رای دهندگان آمریکایی پنهان کند و آنها اکنون ناچارند او را حدود 3 سال دیگر تحمل کنند.
در عرصه داخلی و نزد افکار عمومی آمریکا ،اوباما اکنون به رییس جمهوری بی عرضه معروف شده است.
جان بوینر رهبر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در جمع خبرنگاران اوباما را به نق زدن دائم متهم کرد و گفت که او به جای تمرکز روی مسائلی مثل فاجعه نفت خلیج مکزیک خودش را سرگرم دامن زدن به جنگ های لفظی می کند.
وی افزود: اوباما کلی وقت را صرف بهانه آوردن و نق زدن به دیگران می کند. مردم این ممکلت از کاخ سفید امید رهبری دارند و نه بازی های کودکانه حزبی.
بوینر همان کسی است که در رابطه با طرح اصلاحاتی اوباما مبنی بر نظارت دولتی بر فعالیت های وال استریت کار اوباما را به کشتن یک مورچه با سلاح هسته ای تشبیه کرده بود و اوباما را به خاطر این کار به باد انتقاد و تمسخر گرفته بود.
رهبر جمهوریخواهان در مجلس آمریکا بار دیگر تهدید کرد که یاران دموکرات اوباما با فرارسیدن فصل انتخابات عمومی آمریکا در ماه نوامبر امسال با حمایت از طرحهای اوباما که موجب شده است با گذشت نزدیک به سه سال از آغاز این بحران نرخ بیکاری در این کشور هنوز در مرز 10 در صد باقی بماند ، بهای گزافی را پرداخت خواهند کرد.
وی اضافه کرد مردم آمریکا دموکرات ها را به خاطر قصور در انجام کارهایی که قول آن را به مردم داده بودند و انجام کارهایی که برای بیرون آوردن اقتصاد این کشور از ورطه نابودی لازم است ، پاسخگو خواهند کرد.
عملکرد اوباما حتی سیاهپوستان آمریکا را هم معترض کرده و بسیاری از آنان می گویند عملکرد ضعیف وی باعث شده تا احتمالا تا قرنها دیگر سیاهپوستان نتوانند رای مردم آمریکا را برای کسب کرسی ریاست جمهوری کسب کنند.
اروپام 2253 / 1184**360شبک شماره 006 ساعت 07:46 تمام
۰ نفر