۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9262291
T T
۰ نفر

زاکانی: تخلف عباسپور آشکار است

۱ تیر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9262291
زاکانی: تخلف عباسپور آشکار است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/04/01 سیاسی.زاکانی.تجمع نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تخلف عباسپور رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، آشکار و بدیهی است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علیرضا زاکانی روز سه شنبه در جمع دانشجویان تجمع کننده در مقابل مجلس شورای اسلامی بیان کرد که اگر در مقابل غده سرطانی که 30 سال بر اریکه های مختلف ریشه دوانده و شرایطی را در این کشور تحمیل کرده نایستیم با مشکل مواجه خواهیم شد.
به گفته وی، حرکت روز یکشنبه برخی از نمایندگان مجلس در خصوص تصویب وقف اموال دانشگاه آزاد حرکتی بی اساس بود اما باید واقعیت امر را با جواب آن دریافت کرد.
وی بیان کرد که نباید تعبیر از این تجمع این باشد که مجلس شورای اسلامی مقابل رهبر معظم انقلاب ایستاده است بلکه حرکت شما دانشجویان مشخص است و ما هم معترض و مخالف این مصوبه بودیم.
وی تاکید کرد که اگر مجلس نظر رهبری را در خصوص دانشگاه آزاد بداند مطمئنا طبق آن عمل خواهد کرد.
زاکانی اظهار داشت که متاسفانه مشکل اساسی مجلس در خصوص آموزش این است که جاسبی شرایطی را ایجاد کرده که رییس کمیسیون آموزش از جناح آنان انتخاب شود تا آن کمیسیون در این خصوص به نفع دانشگاه آزاد عمل کند.
نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد که متاسفانه از ظرفیت قانونی مجلس و فرصت های مسئولان امر در این مساله سوء استفاده شده است .
وی با بیان این که حرکت روز یکشنبه نمایندگان نادرست بوده است اظهار داشت که در صورت رد شدن این مصوبه توسط شورای نگهبان ، دیگر نمایندگان به آن رای نخواهند داد.
سیام/9121 شماره 076 ساعت 15:09 تمام
۰ نفر