۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9258283
T T
۰ نفر
نماینده ایلام خواستار بیان استراتژی دولت در خصوص اشتغال شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/29 سیاسی.نماینده ایلام.استراتژی دولت در اشتغال تهران - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خواستار بیان استراتژی دولت درخصوص رفع مشکل بیکاری شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، داریوش قنبری در قالب اخطار اصل 28 قانون اساسی گفت: براساس این اصل، دولت موظف است امکان اشتغال را برای همه فراهم کند.
وی افزود: متاسفانه موضوع بیکاری به حدی رسیده است که اکثر نمایندگان در نطق های میان دستور از بیکاری گله دارند .
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار داریم هیات رییسه مجلس با توجه به وظیفه نظارتی که دارد از مسوولان دولتی بخواهد در جلسه ای به بیان استراتژی اشتغال بپردازند.
وی گفت: متاسفانه در این روزها شاهد ناهنجاری های عدیده ای از جمله گسترش خودکشی هستیم، چنانچه در ایلام 11 مورد خودکشی به دلیل بیکاری انجام شده است. ما شرعا و قانونا موظف هستیم نسبت به این موضوع چاره اندیشی کنیم.
ابوترابی نایب رییس مجلس که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز را به عهده داشت، در پاسخ به این اخطار قانون اساسی گفت: از ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس می خواهم جلسه ای را با حضور وزیر امور اقتصادی، صنایع و معادن درباره موضوع اشتغال ترتیب دهد؟ حتی اگر لازم شد جلسه ای علنی در این خصوص برگزار می شود.
سیام 9170**1762** شماره 248 ساعت 15:35 تمام
۰ نفر