۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9257940
T T
۰ نفر
حاشیه های یک توافق مهم/ احمدی نژاد دست خود را به نشانه پیروزی بالا برد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/27 سیاسی.اجلاس گروه 15.حاشیه تهران ـ صبحانه کاری روسای جمهوری ایران، برزیل و نخست وزیر ترکیه در حاشیه اجلاس چهاردهم گروه 15 که صبح دوشنبه برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.
در این نشست آقای احمدی نژاد بارها انگشتان دست خود را به نشانه پیروزی بالا برد و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران آن را ضبط کردند.
** در این نشست آقای احمدی نژاد شالی مشکی به نشانه عزای حضرت فاطمه زهرا (س ) به گردن آویخته بود.
** رییس جمهوری برزیل تسبیحی نقره ای رنگ را در دست داشت و دائم از آن استفاده می کرد.
** وقتی رییس جمهوری برزیل تعداد انبوه تصویربرداران را مشاهده کرد خود نیز دوربینی در دست گرفت و از خبرنگاران و تصویربرداران شروع به عکاسی کرد و سپس رییس جمهوری برزیل از رییس جمهوری ایران و نخست وزیری ترکیه نیز عکسبرداری کرد.
** رییس جمهوری برزیل سپس از آقای احمدی نژاد همتای ایرانی خود نیز خواست مانند او از تصویربرداران و خبرنگاران عکاسی کند. آقای احمدی نژاد نیز مانند وی اقدام به عکسبرداری از اصحاب رسانه و هیات های سیاسی کرد. پیرو این موضوع آقای رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نیز مانند رییس جمهور برزیل و ایران اقدام به عکسبرداری از خبرنگاران و هیات سیاسی کرد.
** رییس جمهوری ایران و برزیل و نخست وزیر ترکیه همچنین دستان یکدیگر را به نشانه توافق و همبستگی بالا بردند که در بین آنان چهره آقای احمدی نژاد شادتر بود.
** آقای احمدی نژاد به خبرنگاران و تصویربرداران که چندین بار توسط تیم حفاظت به عقب رانده شده بودند با خنده گفت: شما کمی عجله کردید.
سیام/ 1568/9132/ شماره 036 ساعت 10:41 تمام
۰ نفر