۶ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9255716
T T
۰ نفر

جامعه اسلامی مهندسین:

۶ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9255716
جامعه اسلامی مهندسین: نظارت کمیسیون ملی انتخابات مغایر اصل 100 قانون اساسی است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/06 سیاسی.جلسه جامعه مهندسی.سبحانی نیا تهران ـ مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین،گفت: از نظر این جامعه بحث نظارت کمیسیون ملی انتخابات با اصل 100 قانون اساسی مغایرت دارد.
مرتضی سبحانی نیا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا،با تشریح موارد بحث شده در جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین،خاطرنشان کرد: با توجه به این که برخی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین عضو مجمع تشخیص مصلحت نیز می باشند در جلسه به ارایه گزارشی درمورد کمیسیون ملی انتخابات پرداختند.
وی افزود: از نظر اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین این طرح اجرایی است اما ابهاماتی دارد که یکی از موارد آن، مغایر بودن بحث نظارت این کمیسیون با اصل 100 قانون اساسی است زیرا براساس این اصل نظارت بر انتخابات برعهده شورای نگهبان است.
مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: براساس تصمیم اعضا این ابهامات به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارایه خواهد شد تا نسبت به رفع آن اقدام شود.
وی همچنین درباره کنگره جامعه اسلامی مهندسین که در تیرماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: پس از جلسه شورای مرکزی، کمیته اجتماعی کنگره جامعه اسلامی مهندسین تشکیل جلسه داد که در این جلسه در مورد محل برگزاری، مباحث اجرایی و شعار کنگره بحث شد.
سیام/ 9144/9132/ شماره 029 ساعت 11:53 تمام
۰ نفر