۱ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9252027
T T
۰ نفر
بررسی نقش آفرینی پاسداران جوان در عرصه های پیچیده آینده در یک هم اندیشی ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/08/1390 سیاسی.دفاعی نظامی.سپاه.جوان تهران- هم اندیشی "نقش جوانان پاسدار در سپاه آینده" با بررسی نقش پاسداران جوان در عرصه های پیچیده آینده در مرکز مطالعات شهید بهشتی سپاه برگزار شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسوول مرکز مطالعات، تفکر و پایش راهبردی سپاه، کسب آمادگی جوانان پاسدار برای انجام کارهای بزرگ، ارتقای شایستگی‌ها بیش از نسل قبلی و ایفای نقش موثر جوانان سپاه در صحنه‌ها و عرصه‌های پیچیده آینده را از محورهای مورد بحث در این نشست برشمرد.
این نشست را معاونت طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه و در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب در زمینه نقش حساس و اثر‌گذار پاسداران جوان در حرکت پیش رونده و پیش برنده سپاه و انقلاب اسلامی برگزار کرد. سروان پاسدار "میثم فرزین" دبیر این نشست در این باره افزود: اکنون پاسداران جوان در دهه چهارم انقلاب (دهه عدالت و پیشرفت) میراث‌دار بزرگ‌مردانی هستند که در دوران جوانی خویش قاعده، پایه و بنیان انقلاب و سپاه را بنا نهادند و خیل عظیمی از آن‌ها به فیض شهادت نائل شدند.
وی با بیان این که به همت آن بزرگ‌مردان، سپاه پاسداران در بیش از سه دهه حیات خود تاثیر بسزا و بالایی در حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی ایفا کرد، خاطرنشان کرد: این حرکت تا رسیدن به آرمان‌ها، آرزوها و قله‌ها، کماکان به جوشش، ابتکار و حرکت جهادگونه نیاز دارد که پاسداران جوان، پایه و اساس این حرکت هستند.
دبیر هم اندیشی "نقش جوانان پاسدار در سپاه آینده" در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، زمینه سازی برای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب و نیز استفاده از نظرات، ایده ها و راهکارهای اجرایی دریافت شده از نیروهای جوان سپاه در این راستا است. سیام**2022**2026
۰ نفر