۲۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9251536
T T
۰ نفر
استقبال باشکوه مردم از رهبری نشان از ولایت مداری ملت ایران دارد ...............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/07/1390 سیاسی.داخلی.رهبری.البرز کرج- نظرآباد- مدیران شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد گفتند: استقبال باشکوه مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری ، نشان از ولایت مداری ملت ایران دارد.
امام جمعه ساوجبلاغ در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمانشاه ناشی از عشق به ولایت است.
حجت الاسلام محمد تقی ناطقی افزود: حضور مردم در این سفر ریشه در عقیده عمیق به ولایت است که علی رغم توطئه های دشمنان در کمرنگ کردن نقش ولایت در قالب جنگ نرم توانسته است اشک شوق را در سیمای مردم نمایان سازد.
وی بیان داشت: این سفر در حالی رخ داد که موج بیداری اسلامی سراسر منطقه را فرا گرفته و حتی مردم شاهد این جنبش های مردمی در آمریکا و اروپا نیز هستند.
امام جمعه نظرآباد هم گفت: غربی ها در روزهای آغازین سفر مقام معظم رهبری این جریان را دنبال می کردند که اینگونه جلوه دهند که مردم ایران از مسوولان ناراضی اند و در این سفر با حضور کم رنگ خود نارضایتی خود را اعلام می کنند.
حجت الاسلام "علی اکبر وثوقی " در ادامه افزود: خوشبختانه با استقبال گرم مردم استان کرمانشاه مثل سایر سفرهای رهبر معظم انقلاب این شیطنت غربی ها نیز با ناکامی روبرو شد.
امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ نیز گفت: عشق مردم به ولایت در این اسلامی یک عشق دو طرفه است که بین مردم و رهبری وجود دارد.
حجت الاسلام " قادر محمدی " افزود: حضور قشرهای مختلف در این سفر بار دیگر به دشمنان این مهم را یاد آور شد که همه ایرانیان در هر کجای این سرزمین باشند لبیک یا خامنه ای سر می دهند و تا آخرین قطره خون پاسدار حریم ولایت و مکتب امام و شهدا و دین مقدس اسلام و قرآن هستند.
فرماندار ساوجبلاغ نیز بی صبرانه بودن مردم کرمانشاه که از شب های قبل منتظر دیدار با رهبر خود بودند را صحنه های فراموش نشدنی از عشق مردم به ولایت و ولایت مداری دانست.
" علی حدادی " ادامه داد: فریاد مردم استان کرمانشاه که جمله زیبای جانم فدای رهبری صدای همه ملت ایران در حمایت از ولایت است.
وی افزود: تا زمانی که عشق به ولایت در ایران اسلامی وجود دارد بکار بردن هرگونه توطئه و تحریم نمی تواند کارساز باشد.
حدادی گفت: صحنه های حماسی مردم استان کرمانشاه در سفر مقام عظمای ولایت به قدری تاریخی است که توانسته برگی زرین به دیگر افتخارات ملت ایران همچون 32 سال گذشته اضافه کند.
فرماندار نظرآباد هم سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه را ناکام ماندن دشمنان در توطئه هایشان علیه ایران ذکر کرد و افزود: پیوند عمیقی بین مردم و ولایت در ایران اسلامی وجود دارد که توصیف آن در قالب کلمات وازه ها و تصاویر امکان پذیر نیست.
" سید ابراهیم کسائیان " در ادامه یاد آور شد: رابطه امام و امت یک ارتباط پدر و فرزندی است که می توان آن را در آیین های استقبال و دیدار ملت ایران در سفرهای مقام معظم رهبری به وضوح مشاهده کرد و اشک شوق را که مردم از دیدن ولی امر خود می بینند مشاهده کرد.
وی بیان داشت: دشمنان طی 32 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد همواره تلاش می کنند تا بین مردم و ولایت شکاف ایجاد کنند ، اما ارتباط ریشه دار ملت و رهبری باعث شده که نقشه های آنان نقش بر آب شود.
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) ساوجبلاغ هم گفت: بهترین هدیه ای که می توان به ملت ایران داد ، دیدار با رهبر معظم انقلاب است ، پس از به وقوع پیوستن این آرزوی دیرینه زن و مرد، در هر سنی اشک می ریزند و با رهبرشان عهد و پیمان دوباره می بندند.
حجت الاسلام " غلامرضا حقیقت " افزود: همه جهانیان ایستادگی ملت ایران را در مقابل نظام سلطه و استکبار مشاهده کرده اند که یکی از محورهای این ایستادگی جدا نشدن از رهبری نظام اسلامی است. ک/4 2819/1027
۰ نفر