۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9250364
T T
۰ نفر
اثرات و برکات انقلاب شما به تمام جهان خواهد رسید ................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/07/1390 سیاسی.رییس جمهوری.مصر تهران - رییس جمهوری اسلامی ایران ملت مصر را ملتی بزرگ، تمدن ساز و فرهنگ ساز توصیف کرد و گفت: اگر حرکت مردم مصر به نتیجه برسد و حکومت مردمی در این کشور برقرار شود، اثرات و برکاتش به تمام جهان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد امروز (سه شنبه) در همایش فرمانداران سراسر کشور با بیان این که غربی نمی خواهند اجازه دهند که مردم مصر انتخاباتی آزاد برگزار کنند، افزود: ملت های منطقه باید هوشیار و همدل باشند به طوری که اگر خطایی از سوی افراد و یا گروهی صورت گرفت آن خطا را با خطا پاسخ ندهند، از این رو بزرگان مصر و سایر کشورها باید سعه صدر داشته باشند و اجازه ندهند که دشمنان از خطای آنها خوشحال شوند.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز در دیگر کشورهای منطقه نیز شاهد بیداری فطرت ها هستیم، افزود: امروز غربی ها به دنبال آن هستند تا نگذارند انقلاب هایی که در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه مصر در حال وقوع است به ثمر برسد زیرا می دانند در این صورت دولت هایی بر سر کار خواهند آمد که مخالف آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند بود.
رییس جمهوری در ادامه با بیان اینکه تمام مسلمانان جهان که در توحید و عدالت با هم مشترک هستند باید با هم همدل باشند، گفت : کشورهای آزادی خواه هوشیار باشند و از انقلاب های خود مراقبت کنند، زیرا دست های پشت پرده استعمارگران به دنبال آن است تا این انقلاب ها به نتیجه نرسد.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه امروز همه ملت های جهان به سرعت در حال بیدار شدن هستند ، گفت : به لطف الهی همه فطرت ها و اندیشه های توحیدی به شدت در حال نزدیک شدن به یکدیگر هستند.
وی گفت: همه ملت های آزاده به دنبال آرزوی تاریخی بشر که همان برقراری عدالت ، توحید و پاکی است، هستند و به لطف خدا این شرایط تمام فضای جهان را خواهد گرفت، اما ملت های منطقه باید هوشیار باشند و بدانند که شیاطین همچنان سرگرم توطئه هستند تا مدیریت این بیداری ها را در دست بگیرند و اجازه ندهند که این انقلاب ها به سرانجام برسد.
سیام/ 1723
۰ نفر