۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9250338
T T
۰ نفر
دستاوردهای علمی، عامل اصلی دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی است ...................................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/07/1390 علمی آموزشی.دانشگاه ها.دانشگاه آزاد فرماندار تاکستان گفت: دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی بدلیل مسایل مرزی و سیاسی نیست؛ بلکه کسب دستاوردهای علمی، پیشرفت های اقتصادی و حکومت دینی آنان را به ستوه آورده است.
به گزارش ایرنا، "علی اکبریان" روز دوشنبه در دیدار با هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان افزود: امروز دیگر با زبان سیاسی نمی توان وارد عرصه های بین المللی شد بلکه با زبان علم باید عرض اندام کرد و جامعه ای می تواند در دنیا رهبری جوامع را بر عهده بگیرد که از لحاظ علمی پیشرفته باشد.
وی مبدا و مرکز ثقل همه حرکتهای جامعه را دانشگاه دانست و اظهار داشت: همه موفقیت های که کشور در عرصه های علمی و تکنولوژی در دنیا به دست آورده کانون آن در دانشگاه ها بوده و به همت همین دانشگاه ها جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این مسوول خاطرنشان کرد: دانشجویان موتور محرکه انقلاب اسلامی و به عنوان عناصر موثر جامعه هستند، چنانچه این عنصر از کار بیافتد در اصل موتور انقلاب اسلامی از کار افتاده؛ از این رو وظیفه بسیار خطیر و ارزشمندی به دوش شما دانشگاهیان محول شده است.
فرماندار تاکستان تاکید کرد: ضمن ایجاد محیطی سالم و پاک برای دانشجویان باید مراقب چنین توطئه های دشمنان نیز باشیم، زیرا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام فعالیتهای دانشجویان را زیر نظر دارند و روی تک تک آنها برنامه ریزی کرده اند. اکبریان انتقال دانش، علم و مفاهیم به دانشجویان را مقدس برشمرد و اضافه کرد: فعالیت در حیطه تعلیم و تعلم جوانان مقدس و در ردیف مجاهدت در راه خدا محسوب می شود، زیرا علم از جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام و نزد پیامر و ائمه اطهار (ع) برخوردار است. وی ادامه داد: فضای کنونی دانشگاه های کشور در مقایسه با سالهای گذشته با تحول اساسی روبرو شده است بطوری که توجه به مسایل فرهنگی، سوق دادن دانشجویان به سمت مسایل دینی و ارزشی بیشتر از گذشته نمایان شده است.
اکبریان تصریح کرد: شایسته است پیش از آنکه دشمنان نظام مسایل غیر فرهنگی و غیر ارزشی را در ذهن دانشجویان بگنجانند باید آنها را از این توطئه شوم آگاه سازیم. فرماندار تاکستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از مراکز موفق و تاثیر گذار است که توانسته در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند. این مسوول یادآور شد: اجرای صحیح کارهای فرهنگی در شهرستان منوط به همکاری همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی و اساتید و نحبگان این شهرستان است. 616
۰ نفر