۱۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9250172
T T
۰ نفر
گزارش وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/17 سیاسی.مجلس.جلالی تهران-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد وزیر امور خارجه امروز برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان در این کمیسیون حضور یافت.
به گزارش ایرنا ، کاظم جلالی با اشاره به جلسه امروز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی ، به حضور وزیر امور خارجه در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: آقای صالحی در این نشست گزارشی از فعالیت های خود در اجلاس سازمان ملل و سفر به نیویورک ارائه کرد.
وی اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را در زمینه های مختلف از جمله ملاقات وی با وزیر خارجه بحرین و یا شایعات مربوط به حضور ملک زاده در وزارت امور خارجه مطرح کردند که صالحی در پاسخ گفت: رویکرد من در این ملاقات بیشتر مبتنی بر نقد رفتار دولت در برخورد با شهروندان بحرینی بود.
جلالی ادامه داد: وزیر امور خارجه طرح مسائلی مانند حکم جدید برای ملک زاده در وزارت امور خارجه را کاملا کذب دانست و متذکر شد بنده هیچ ملاقات و دیداری با وی نداشته و حکمی نیز به عنوان مشاور و یا هر کار دیگری به او نداده ام.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:در ادامه جلسه نمایندگان سوالاتی از وزیر امور خارجه مطرح کردند که وی نیز به سوالات آنان پاسخ داد.
سیام/9121 1568 شماره 092 ساعت 17:24 تمام
۰ نفر