۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9249209
T T
۰ نفر

مدیرکل ارتباطات نهاد ریاست جمهوری:

۱۱ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9249209
مدیرکل ارتباطات نهاد ریاست جمهوری: رییس جمهوری در تمامی شهرستان های همدان حضور می یابد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/11 اجتماعی.سفرهای استانی.برنامه ها.همدان همدان - مدیر کل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: رییس جمهوری در جریان دور چهارم سفرهای استانی خود به همدان در تمام شهرستان های این استان حضور می یابد.
به گزارش ایرنا، عادل محمدیانروز دوشنبه در نشست شورای اداری استان همدان افزود: رییس جمهوری چهارشنبه هفته جاری طبق برنامه عازم چهار شهرستان این استان می شوند و در روز دوم سفر خود از نزدیک با مسوولان و اهالی چهار شهرستان دیگر دیدار می کنند.
وی گفت: پیش از این عمده برنامه های سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات همراه در مراکز استانها خلاصه می شد، اما در این سفر شخص رییس جمهوری علاوه بر شهرستان همدان دیدار با مردم و مسوولان دیگر نقاط استان را مورد تاکید قرار داده اند.
محمدیان افزود: رییس جمهوری با حضور در تمامی شهرستانها مردم را در جریان مسایل مهم منطقه ای و بین المللی خواهند گذاشت و از نزدیک با آنان دیدار خواهند کرد.
وی سفرهای استانی را از ابتکارات شخص رییس جمهوری برای کاهش فاصله بین کارگزاران و مردم و توزیع عادلانه اعتبارات دانست و خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در توصیف سفرهای استانی بیان کردند که یکی از آرزوهای من تحقق یافت.
مدیر کل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در ادامه، ملاقات چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا، منتخبان و نخبگان و علمای فرهیخته استان را از دیگر برنامه های رییس جمهوری در دور چهارم سفرهای استانی بر شمرد.
وی اظهار داشت: علاوه بر رییس جمهوری 9 وزیر همراه ایشان نیز به دیگر نقاط استان همدان سفر می کنند و هر کدام از آن ها با حضور در یکی از شهرستان ها مشکلات آنها را از نزدیک بررسی می کنند.
محمدیان همچنین از دایر شدن 26 ستاد برای بهره گیری حداکثری از سفر هیات دولت به همدان خبر داد و گفت: شهروندان در این ستادها با مسوولان و کارگزاران نظام دیدار چهره به چهره داشته و مسایل و مشکلات خود را بیان می کنند.
وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در سه سفر هیات دولت به همدان عملکرد ستادهای دایر شده در مرکز و شهرستان های استان همدان رتبه حائز اهمیتی را به خود اختصاص دادند.
مدیر کل ارتباطات ریاست جمهوری در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه 95 نفر از معاونان وزیران و سازمان ها امروز بعد از ظهر در همدان حضور می یابند، افزود: معاونان تام الاختیار وزرا در این ستادها حضور یافته و حتی می توانند اعتباراتی را برای حل سریع مشکلات احتمالی اختصاص دهند.
وی تاکید کرد: با تفویض اختیار وزرا به معاونان زمینه رفع مشکلات در کمترین زمان مهیا شده و معاونان وزرا حتی می توانند دستوراتی را که زمینه اجرایی دارند را صادر کنند.
محمدیان گفت: مدیران کل بازرسی سازمان ها نیز با حضور در ستادها می توانند چرخه فعالیت کارگزاران حاضر در ستادها و روند رسیدگی به کارها و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنند.
وی با بیان اینکه تمامی اقدامات صورت گرفته در ستاد در سامانه سامد ثبت می شود، تاکید کرد: مکان ستادها باید حتی المکان برای عموم مردم قابل دسترس باشد تا مردم با مشکل رفت و آمد مواجه نشوند.
محمدیان تاکید کرد: شهروندان می توانند از طریق سامانه سامد ضمن تماس با شماره تلفن 111 مشکلات خود را از طریق این ستادها پیگیری کنند تا امکان ضبط و ثبت آنها وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: ستادهای 26 گانه این استان در مدت حضور رییس جمهوری در همدان فعال بوده و نمایندگانی از اداره بازرسی نهاد ریاست جمهوری نیز در آنجا حضور می یابند.
محمدیان بیان کرد: مدیران اجرایی استان می توانند با بهره گیری از این فرصت مسایل و مشکلات بین بخشی را مطرح کرده و راهکارهای لازم را در حضور وزرا و مسوولان رده بالای کشور ارایه نمایند.
مدیر کل ارتباطات نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی انجام هرگونه تبلیغات از سوی ارگان ها و نهادها و دوایر دولتی ممنوع است.
وی اضافه کرد: نصب تصاویر مسوولان سیاسی غیر از تمثال امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری یا رییس جمهوری بر روی بنرهایی که عملکرد دستگاه ها بر روی آن نگاشته شده، ممنوع است.
رییس جمهوری چهارشنبه هفته جاری به همراه 9 تن از اعضای هیات دولت وارد همدان می شود.
7525/551/320 شماره 085 ساعت 15:57 تمام
۰ نفر