۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248986
T T
۰ نفر

فلسطین وطن فلسطینیان

۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248986
فلسطین وطن فلسطینیان دیدارهای رییس جمهور با برخی روسای مجالس کشورهای شرکت کننده در کنفرانس فلسطین ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/10 سیاسی.رییس جمهور.احمدی نژاد.انتفاضه تهران - محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با شماری از رئیسان مجالس کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد بعداز ظهر روز یکشنبه با نبیه بری رییس مجلس لبنان، اسامه النجیفی رییس مجلس عراق، مرزوق علی رییس مجلس اندونزی، برهان حمیدو رییس مجلس کومور، محمود الابرش رییس مجلس سوریه، ابراهیمی رییس پارلمان افغانستان، فضل مسلم یار رییس سنای افغانستان و ابراهیم قاهر ریس مجلس سودان دیدار و گفت وگو کرد.
بر اساس این گزارش رییس جمهور در این دیدارها با تشریح مواضع جمهوری اسلامی در خصوص مسائل منطقه ای و بین المللی به لزوم وحدت و حمایت از انتفاضه فلسطین تاکید کرد.
محمود احمدی نژاد قرار است امروز در ادامه این دیدارها با رئیسان مجالس کشورهای، پاکستان، زنگبار ،مالوی، زیمبابوه، پاراگوئه و قطر نیز دیدار و گفت وگو کند.
محمود احمدی نژاد قصد دارد پس از دیدار با این روسای مجالس، در پنجمین کنفرانس بین الملللی انتفاضه فلسطین، سخنرانی کند.
گفته می شود رییس جمهور در کاخ ریاست جمهوری نیز رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را به حضور خواهد پذیرفت.
سیام 1501**9121 شماره 095 ساعت 19:06 تمام
۰ نفر