۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248871
T T
۰ نفر

فلسطین، وطن فلسطینیان

۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248871
فلسطین، وطن فلسطینیان رییس مجلس سنای پاکستان:رهبران جهان اسلام در حمایت از فلسطین متحد شوند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/10 سیاسی.مجلس.انتفاضه فلسطین.پاکستان تهران ـ رییس مجلس سنای پاکستان، اشغال سرزمین های فلسطین را درد مشترک مسلمانان جهان دانست و گفت: همه رهبران جهان اسلام باید در حمایت از این مردم مظلوم متحد شوند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا 'فاروق ناییک ' روز یکشنبه در پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در محل اجلاس سران در تهران افزود: سرزمین های اشغالی باید پس گرفته شود و مردم مظلوم فلسطین از ظلم رژیم صهیونیستی رهایی یابند.
وی یادآور شد: اگر مسلمانان جهان در کنار یکدیگر قرار گیرند پیامی واحد را به رژیم صهیونیستی می دهند که آنها باید حقوق فلسطینیان را به رسمیت بشناسند.
رییس مجلس سنای پاکستانی ادامه داد: تنها راه موجود برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، اتحاد مسلمانان و ایجاد کشور فلسطین است تا آنها به حقوق خود برسند.
ناییک تصریح کرد: سازمان همکاری اسلامی (کنفرانس اسلامی سابق ) می تواند نقش مهمی را در این میان ایفا کند و اعضای آن باید برای تحقق صلح جهانی و عدالت و رفع مشکل فلسطین به طور ویژه ای تلاش کنند.
وی با تاکید بر این که ما نمی توانیم اشغال سرزمین های فلسطینیان را تحمل کنیم، افزود: دیوارهای حایل که توسط رژیم صهیونیستی ساخته شده است باید از سراسر سرزمین های اشغالی برداشته شود و خونریزی و ظلم به فلسطینیان متوقف شود.
رییس مجلس سنای پاکستان ادامه داد: زمان آن فرا رسیده است که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آینده روشنی را برای خودمان تصور کنیم و فراتر از آنچه اکنون قرار داریم جلو رویم.
ناییک خطاب به سایر کشورهای جهان گفت: زمان آن رسیده است که کشورهای غربی شعارهای خود را کنار بگذارند و تمهیدات ملموسی برای کشور فلسطین بیندیشند.
سیام 9132**9171** شماره 038 ساعت 13:28 تمام
۰ نفر