۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248830
T T
۰ نفر
لاریجانی خواستار گسترش روابط پارلمانی ایران و کویت شد .....................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/10 سیاسی.مجلس.کنفرانس.فلسطین تهران – رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای کویتی خود خواستار گسترش روابط پارلمانی ایران و کویت شد.
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، ;علی لاریجانی ; در این دیدار با اظهار خرسندی از روند توسعه همه جانبه مناسبات فیمابین ایران و کویت گفت : روابط دو کشور در منطقه ممتاز و از ویژگی های خاصی برخوردار است.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری های پارلمانی ایران و کویت افزود : این روابط پشتوانه مهمی برای توسعه روابط دوستانه در همه عرصه ها است.
رییس مجلس شورای اسلامی درمورد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران تصریح کرد: مساله فلسطین مهم ترین مساله جهان اسلام است و مجالس کشورهای اسلامی با همکاری یکدیگر می توانند نقش مهمی در استیفای حقوق ملت مظلوم فلسطین داشته باشند.
رییس مجلس کویت نیز در این دیدار روابط دوکشور را تاریخی و براساس حسن نیت دانست و گفت: این دو کشور همسایه همواره روابط خوب و باسابقه ای داشته اند که در گذر زمان تقویت شده است .
;محمد جاسم الخرافی ; درمورد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهرات یادآور شد: این کنفرانس بین المللی تنها کنفرانسی است که مسایل فلسطین را به شکل جامع بررسی می کند و من از جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم.
سیام **9171**
۰ نفر