۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248696
T T
۰ نفر
سردار نقدی: دوران دفاع مقدس درخشان ترین بخش تاریخ ملت ایران است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/09 سیاسی.سردار نقدی.دفاع مقدس تهران- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوران دفاع مقدس درخشان ترین بخش تاریخ ملت ایران است و این عظمت را در تاریخ هیچ ملتی نمی توان یافت.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی روز شنبه در آیین رونمایی از مجموعه نرم افزارهای گنج جنگ (مربوط به هشت سال دفاع مقدس ) و ذره تا آفتاب (در مورد انرژی هسته ای ) افزود: هر روز که می گذرد اثرات و برکات دفاع مقدس بیشتر روشن می شود و در واقع بیداری اسلامی در منطقه ناشی از همین موضوع و انقلاب اسلامی ایران است.
وی، رونمایی از این دو نرم افزار در حوزه های دفاع مقدس و انرژی هسته ای را نمادی از جنگ دیروز (جنگ تحمیلی علیه ایران ) و جهاد امروز در عرصه های علمی عنوان کرد.
وی اظهار داشت:در پیشبرد جهاد امروز از سرمایه های مهمی که می تواند به ما کمک کند، استفاده از سرمایه عظیم دفاع مقدس است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری این که در دوران دفاع مقدس همه زورگویان و قدرت های شیطانی دنیا در یک صف مقابل ملت ایران قرار گرفتند، افزود: ملت ایران بدون هیچ امکاناتی در مقابل زورگویان عالم ایستاد و با سربلندی بر آنها غلبه کرد.
سردار نقدی ادامه داد: سیمای جمهوری اسلامی ایران می تواندبدون اغراق سالی 30 تا 50 فیلم درباره دفاع مقدس بسازد.
**همه ملت ها حق استفاده از انرژی هسته ای را دارند معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی نیز در این مراسم با تاکید بر این که همه ملت ها حق بهره برداری از انرژی صلح آمیز هسته ای را دارند ، گفت: رسانه ها باید بیشتر به موضوع فعالیت صلح آمیز انرژی اتمی بپردازند و حتی در کتب درسی نیز باید برای این موضوع مباحثی گنجانده شود.
فریدون عباسی با طرح این سوال که کسانی که انرژی هسته ای را در امور غیر صلح آمیز استفاده می کنند،چگونه کار خود را توجیه می کنند؟ افزود: اگر به صنعت سینما در غرب رجوع کنید، ملاحظه می کنید که آنان برای توجیه رفتار و کشتار خود و استفاده از سلاح هسته ای صنعت سینما را به خدمت گرفته اند.
وی اظهار داشت: ما باید استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را به خوبی به جامعه معرفی کنیم تا جوانان باور کنند که می توان کارهای بسیاری انجام داد و با صدور خدمات علمی و فنی صلح آمیز در راه پیشرفت بشر گام برداشت.
سیام 9012** شماره 060 ساعت 14:31 تمام
۰ نفر