۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248599
T T
۰ نفر

فلسطین ، وطن فلسطینیان

۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9248599
فلسطین ، وطن فلسطینیان پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تا ساعتی دیگر آغاز بکار می کند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/09 سیاسی.کنفرانس حمایت.فلسطین.انتفاضه تهران- پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین امروز (شنبه ) و تا ساعتی دیگر با شعار فلسطین ، وطن فلسطینیان آغاز بکار می کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در آغاز این کنفرانس دو روزه که در محل اجلاس سران در تهران برگزار می شود، ، پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت آیاتی از کلام الله مجید، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به میهمانان شرکت کننده خیرمقدم می گوید و گزارشی از روند تشکیل این کنفرانس ارائه می کند.
در این کنفرانس ،هیات های پارلمانی عالیرتبه از جمله روسای مجالس، شخصیت ها و صاحب نظران برجسته سیاسی از بیش از 50 کشور اسلامی و غیراسلامی و رهبران و اعضای برجسته گروه های فلسطینی شرکت کرده اند.
در حاشیه برگزاری این کنفرانس، علی لاریجانی با همتایان خود از کشورهای مختلف که در کنفرانس حضور یافته اند، دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
میهمانان شرکت کننده در پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین امشب و پس از پایان اولین روز از این کنفرانس، در ضیافت شام به میزبانی علی لاریجانی شرکت خواهند کرد.
گروهی از میهمانان کنفرانس حمایت از انتقاضه که طی روزهای اخیر وارد تهران شده اند، روز گذشته با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با نثار تاج گل، به مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره ) ادای احترام کردند.
مجلس شورای اسلامی سال 1369 قانون حمایت از انتفاضه مردم فلسطین را تصویب کرد و براساس یکی از بندهای آن، کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران برگزار شد.
آخرین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بود که این رژیم سعی داشت با اقدامات تجاوزکارانه، ریشه های مقاومت را در سرزمین های اشغالی بخشکاند.
پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین امروز و فردا (نهم و دهم مهرماه ) برگزار می شود.
سیام/ 1723 شماره 006 ساعت 09:13 تمام
۰ نفر