۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9247667
T T
۰ نفر

رژه نیروهای مسلح فردا 31 شهریور برگزار می‌شود

۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9247667
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ سردار سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن، رییس ستاد اجرایی برگزاری مراسم رژه 31 شهریور اعلام کرد: مراسم رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سال جاری به دلیل تقارن با بیداری اسلامی و انقلاب های مردمی منطقه دارای بار معنایی ویژه است. وی افزود:نیروهای مسلح با برگزاری این رژه شکوهمند و سراسری، اقتدار، انسجام و آمادگی همه جانبه خود برای مقابله با تهدیدات عملی دشمنان و نیز دفاع از انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور را به نمایش خواهند گذارد و این پیام را به گوش جهانیان به ویژه کشورهای دوست و همسایه خواهند رساند که ملت ایران، ملتی صلح جو بوده و همواره در صدد ارتقای امنیت و آرامش برای جامعه جهانی است.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: مراسم رژه روز 31 شهریور در تهران ساعت 8 صبح در ضلع شمالی حرم مطهر امام (ره) برگزار می‌شود.
وی افزود:همزمان با مراسم رژه در تهران، در سراسر کشور و در استان‌هایی که یگان‌های عمده در آنجا مستقر هستند نیز مراسم مشابهی برگزار خواهد شد. رئیس ستاد برگزاری مراسم رژه 31 شهریور، این مراسم را دارای 2 بخش پیاده و محمول عنوان کرد و افزود: رژه پیاده نظام با حضور نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، جهت نشان دادن آمادگی رزمی نیروهای انسانی برگزار می‌شود و رژه محمول نیز با نمایش انواع سلاح و تجهیزات ساخت داخل همراه خواهد بود. سردار فروتن خاطر نشان کرد: امسال نیز تجهیزات و سلاح‌های مهمی مانند انواع موشک‌شهاب و هواپیماهای بدون سرنشین در انواع مختلف سامانه های جنگ الکترونیک و ... در مراسم رژه به نمایش در می‌آیند. وی با اشاره به حضور وابستگان نظامی بیش از 80 کشورهای خارجی در مراسم رژه امسال افزود: در این مراسم مانند سال گذشته سرلشکر دکتر فیروزآبادی،رئیس ستادکل نیروهای مسلح سخنرانی می‌کند و بیش از 400 خبرنگار داخلی و خارجی نیز به پوشش خبری این مراسم خواهند پرداخت. سردار فروتن ، پیام این رژه را اطمینان بخشی به مردم کشورمان عنوان کرد و گفت: با این مراسم به مردم نشان خواهیم داد تا زمانی که چنین نیروهای مسلح توانمند و ولایت مداری در کشور وجود دارد دشمنان هرگز نخواهند توانست چشم طمع به نظام اسلامی داشته باشند. سیام**2022** 1418
۰ نفر