۳۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9247638
T T
۰ نفر
به گزارش ایرنا، ;هادی ابراهیمی ; روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه های نوشتاری و تصویری در ساری، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بیانگر خوبیها، زیباییها، رشادتها، ایثارگریها، جانفشانیها،و سرشار از ارزشهای معنوی و الهی است، افزود: دفاع عاشورایی باید به عنوان یک گنجینه بی بدیل حفظ و حراست شود.
وی که در آستانه هفته دفاع مقدس با اصحاب قلم سخن می گفت، اظهارداشت: دفاع عاشورای معطوف به یک هفته نیست بلکه همه سال و همه روز هفته دفاع مقدس است و متاسفانه آنطور شایسته و بایسته نتوانسته ایم آثار و ارزشهای جنگ را به جامعه معرفی کنیم و این اشکالی که بر ما وارد است.
وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر حق بسیار بزرگی برگردن ملت ایران دارند بیان داشت: فاصله گرفتن با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر خیانت بزرگی محسوب می شود و ما باید با نشر و اشاعه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه رشادتها، ایثارگریها و جانفشانیهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نهادینه کنیم. معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران در بخش دیگر از سخنان خود به برنامه های هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: برنامه های این ایام از 31 شهریور ماه لغایت ششم مهر ماه همزمان با سراسر کشور با انجام رژه نیروهای مسلح و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در این خطه با شکوه خاصی برگزار می شود.
;ابراهیمی ; افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران و ائمه جمعه استان، تجلیل از مادران شهدا، ایجاد نمایشگاه دفاع مقدس تحت عنوان یاد یاران، همایش عفاف و حجاب، نشست های سیاسی و اجتماعی با نخبگان و رونمایی از 17 جلد کتاب مربوط به آثار دفاع مقدس و افتتاح چندین طرح فرهنگی، خدماتی و عمرانی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است. وی همچنین به جنگ نرم از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با راه اندازی جنگ نرم در کشور قصد تخریب ولایت پذیری در بین جوانان و از بین بردن روحیه عدالت طلبی و استکبار ستیزی را در بین جوانان غیور این مملکت دارد.
وی راه اندازی جنگ نرم دشمنان در جامعه را جدی تلقی کرد و افزود: جنگ نرم یک جنگ حساب شده از سوی دشمنان است و اگر کسی این تهدید دشمن را جدی نگیرد بسیار ساده لوح است.
وی اضافه کرد: اگر همه ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم به طور قطع کشور آسیبی نخواهد دید و ترفند ها و شیطنت های دشمنان مبدل به یاس و ناامیدی شد.ک/2 609/503
۰ نفر