۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9246529
T T
۰ نفر

رییس جمهوری از بجنورد عازم تهران شد

۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9246529
رییس جمهوری از بجنورد عازم تهران شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/20 سیاسی.احمدی نژاد.بجنورد.میراث فرهنگی بجنورد ـ ' محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران عصر روز یکشنبه پس از حضور در سه برنامه اقتصادی و فرهنگی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی، عازم تهران شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رییس جمهور و هیات همراه پس از افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، افتتاح 2هزار و 613 واحد مسکن مهر در استان خراسان شمالی و شرکت در مراسم ثبت موسیقی مقامی این استان در فهرست میراث معنوی جهانی دقایق پیش به ن سفر یک روزه خود به این استان خاتمه داد.
بر اساس این گزارش، رییس جمهوری برای افتتاح نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو که با حضور 'یحیی معروفی ' دبیرکل این سازمان منطقه ای و نمایندگان 10 کشور عضو برگزار شد در منطقه بشقارداش در پنج کیلومتری بجنورد حضور یافت.
احمدی نژاد در جریان سفر به بجنورد پس از افتتاح مجتمع یک هزار و 359 واحدی مسکن مهر این شهر، در کمپ پتروشیمی شهر بجنورد از لوح ثبت موسیقی مقامی خراسان شمالی در فهرست میراث معنوی سازمان یونسکو رونمایی کرد.
رییس جمهوری را در این سفر یک روزه 'علی نیکزاد' وزیر راه و شهرسازی و ' روح الله احمدزاده کرمانی ' معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری همراهی کردند.
نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو از امروز به مدت یک هفته با شرکت نمایندگان کشورهای عضو اکو به همراه کشورهای عراق، سوریه و قطر در بجنورد گشایش می یابد.
جمهوری اسلامی ایران، پاکستان، ترکیه، قرقیزستان، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان در سازمان همکاری اقتصادی (اکو) عضویت دارند.
سیام 1478**2023** شماره 090 ساعت 17:47 تمام
۰ نفر