۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9246501
T T
۰ نفر

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

۲۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9246501
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تحولات آینده آمریکا وسیع تر از کشورهای عربی خواهد بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/20 سیاسی.مجلس.کمیسیون امنیت ملی.وزیر دفاع آمریکا تهران- نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که موج تحولات کشورهای عربی به آمریکا خواهد رسید، گفت: تحولات آینده در این کشور وسیع تر از کشورهای عربی خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: انقلاب های کشورهای عربی و شمال آفریقا به قلب اروپا کشیده شد و ما در آینده شاهد تحولات در آمریکا هم خواهیم بود .
نماینده بیرجند در مجلس هشتم، جامعه آمریکا را فاقد آزادی حقیقی و عدالت دانست و ادامه داد: مردم کشورهای عربی هم به دنبال آزادی و عدالت بودند که تحولاتی در این کشورها به وقوع پیوست.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که همه این تحولات، نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: انقلاب ایران اسلامی هم اکنون به الگوی برای کشورهای عربی و سایر ملت های آزادیخواه دنیا تبدیل شده است.
ابراهیمی درمورد اظهارات واهی وزیر دفاع آمریکا که اخیرا ادعا کرده است، بهار عربی به ایران می رسد، تصریح کرد: آمریکایی ها در فتنه 88 به دنبال اجرای این خواسته خود بودند و همه تلاش خود را به کار گرفتند اما موفق نشدند.
نماینده مردم بیرجند در مجلس با تاکید بر این که آمریکایی ها باید بدانند ایران با کشورهای عربی متفاوت است، ادامه داد: مردم ایران انقلاب خود را از صمیم قلب دوست دارند و برای آن جان فشانی می کنند.
وی تصریح کرد: آمریکایی ها لازم نیست برای ملت ایران پیش گویی کنند، آتش انقلاب کشورهای عربی دامن آمریکایی ها را می گیرد و لازم نیست آنها درمورد ایران حرف های بی پایه و اساس بگویند.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آمریکایی ها باید چشمان خود را باز کنند و ببینند که ملت ایران چقدر انقلاب خود را دوست دارند.
ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: آمریکا بی آبروترین و منفورترین کشور جهان است.
وی یادآور شد: همانگونه که مردم مصر سفارت رژیم صهیونیستی را به تصرف خود درآوردند و کارکنان این سفارتخانه را از کشور خود اخراج کردند در سایر کشورهای منطقه هم چنین اقدامی ادامه خواهد یافت.
سیام 2026**9171** شماره 062 ساعت 14:58 تمام
۰ نفر