۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9244174
T T
۰ نفر

سردار نقدی:

۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9244174
سردار نقدی: شهدا و ارزش های دفاع مقدس توطئه های دشمنان را به شکست کشاند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/01 سیاسی.بسیج.نقدی تهران - رییس سازمان بسیج مستضعفین، شهدا و ارزش های دفاع مقدس را عامل بسیار مهمی در شکست توطئه های ضد فرهنگی دشمنان دانست و گفت که خاکسپاری پیگر مطهر شهدای مفقودالاثر در نقاط مختلف شهر، بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد رضا نقدی در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های ناحیه شهید رجایی تهران گفت: دولت های موسوم به سازندگی و اصلاحات در مجموعه های فرهنگی شان برای محو ارزش های انقلاب کمر همت بسته و تلاش می کردند ارزش های مادی نظام سرمایه داری را جایگزین ارزش های ناب انقلاب کنند.
نقدی تصریح کرد: برخی در نماز جمعه به راحتی گفتند که دوران امام (ره ) به پایان رسیده و باید روحیه بسیجی را کنار گذاشت.
وی مسیر حرکت ملت ایران را فتح قله های عزت در جهان عنوان کرد و گفت: ما در حال حرکت به سمت قله ها هستیم و سختی ها و پیچیدگی های کنونی نشان می دهد که به اوج قله بسیار نزدیک شده ایم.
سردار نقدی با بیان این مطلب که دیروز بر سر خاکریز می جنگیدیم و امروز برای حفظ انسان ها در حال مبارزه هستیم ؟ ابراز داشت: جنگ ظریف و نا محسوسی در جریان است که اساس آن یارگیری است.
وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی دشمن در جنگ نرم یارگیری از جمع مومنین برای پیروی از شیطان است و در این راستا برای نفر به نفر افراد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان نقشه کشیده است که بسیج در این عرصه بسیار حساس نیز همچون گذشته با نقش آفرینی خود، دشمن را ناکام خواهد گذاشت.
وی با یادآوری برخی از رشادت های بسیج خاطرنشان کرد: در سال های ابتدایی انقلاب که منافقین در روز بیش از 40 نفر را به شهادت می رساندند؟ بسیج با راه اندازی گشت ثارالله به مقابله با منافقین شتافت و با راه اندازی اطلاعات 36 میلیونی توسط بسیج تمام خانه های تیمی منافقین شناسایی شد.
سردار نقدی افزود: هنگامی که امام راحل (ره ) فرمودند هر کس با هر وسیله ای که می تواند خود را به کردستان برساند بسیجی ها از مقابل دانشگاه تهران با کامیون خود را به کردستان رساندند و دشمن فقط با شنیدن خبر حضور بسیج پا به فرار گذاشت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تاکید کرد: کسانی که در داخل، حرف دشمن را تکرار می کنند یا سبک زندگی شان غربی شده است ؟ مواضع تصرف شده ما توسط دشمن هستند که باید آن ها را پس بگیریم.
سیام 1501**2022** شماره 081 ساعت 15:52 تمام
۰ نفر