۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9244159
T T
۰ نفر

اختصاصی/وزیر صنعت، معدن وتجارت ؟

۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9244159
اختصاصی/وزیر صنعت، معدن وتجارت ؟ بخش نخست مطالبات دامداران هفته آینده پرداخت می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/01 سیاسی.وزیر صنعت تجارت.غضنفری.دامداران تهران - وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره اقدامات انجام شده برای پرداخت طلب دامداران گفت: اکنون در حال تعامل با معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری و همچنین سازمان هدفمندسازی یارانه ها برای اخذ منابع لازم جهت پرداخت طلب دامداران هستیم که به احتمال زیاد بخش نخست آن در هفته آینده پرداخت خواهد شد.
مهدی غضنفری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، میزان مبلغ پرداختی را نامشخص دانست و گفت: اعلام دقیق رقم پرداختی منوط به نهایی شدن مبلغ تخصیصی از سوی معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری و سازمان هدفمندسازی یارانه ها است.
** رعایت حقوق مصرف کنندگان سبب پایداری تولید می شود غضنفری در ادامه با بیان اینکه وزارت صنعت ومعدن و تجارت ساز و کارهای مربوط به اذغام را انجام داده و آماده خدمت رسانی است، افزود: امیدواریم در این وزارتخانه ضمن صیانت از واحدهای تولیدی موجود و دفاع از تولیدکنندگان و تولید داخلی، همزمان مدافع و حامی مصرف کنندگان نیز باشیم وی تصریح کرد: تولیدی که در آن توجه به رعایت حقوق مصرف کنندگان باشد، تولید ماندگار و پایداری در بازارهای داخلی و خارجی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه محور و مبنای کار در وزارتخانه تولید، خاطرنشان کرد: با این حال تولید نیازمند محرکی و لوکوموتیوی به نام تجارت است از این رو ترکیب این دو را به نام تولید صادراتی هدفگذاری کرده ایم.
سیام 1601*2023* شماره 066 ساعت 15:24 تمام
۰ نفر