۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9244061
T T
۰ نفر

بیداری اسلامی- آزادی قدس

۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9244061
بیداری اسلامی- آزادی قدس روز قدس نماد پایداری علیه مستکبران است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/30 سیاسی.مجلس.روز قدس تهران - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس به نقطه عطفی در وحدت و انسجام امت اسلام بدل شده، گفت:این روز نماد استقامت و پایداری اسلامی علیه مستکبران و قدرتهای زورگوی جهان است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی با تشریح تحولات دنیای عرب و آغاز بیداری اسلامی در این کشورها خاطرنشان کرد: روز قدس امسال از ویژگی ها و شرایط خاصی برخوردار است و فکر می کنم موجب بصیرت بخشی به برخی کشورهای اسلامی شود که در راستای اهداف دشمنان اسلام گام برمی دارند.
عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه متاسفانه هنوز برخی کشورهای اسلامی آب به آسیاب دشمنان اسلام که همان آمریکا و رژیم صهیونیستی باشند، می ریزند خاطرنشان کرد: روز قدس امسال درسی برای این کشورها خواهد شد تا به دیگر ملت های اسلام بپیوندند.
حسینی با اشاره به حوادث خونین چند روز گذشته در مرز مصر و نوار غزه تصریح کرد:خونریزی و جنگ یکی از سیاست های ثابت و گسترده رژیم صهیونیستی بوده که همچنان ادامه دارد.
حسینی با ابراز اطمینان از اینکه صهیونیستها بهای قتل و خونریزی خود را خواهند پرداخت، گفت: حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مرزهای مصر همگرایی کشورهای اسلامی و عربی را به دنبال خواهد داشت .
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: خون این شهدا سبب خواهد شد تا روز قدس پرشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که همه انسان های آزاده خواستار دفاع از مظلوم در برابر ظالم هستند، ادامه داد : افکار عمومی جهان فارغ از دین، مذهب رنگ و ملیت متوجه مسئله فلسطین است و به همین دلیل روز قدس به نماد قیام علیه مستکبران تبدیل شده است.
سیام 1501**9171** شماره 058 ساعت 17:26 تمام
۰ نفر