۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9242861
T T
۰ نفر

برای دفاع از چهار وزیر پیشنهادی/

۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9242861
برای دفاع از چهار وزیر پیشنهادی/ رییس جمهوری وارد مجلس شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/12 سیاسی.مجلس.رای اعتماد تهران- رییس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از چهار وزیر پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی، لحظاتی قبل وارد صحن علنی مجلس شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد صبح چهارشنبه به همراه رستم قاسمی ، محمدعباسی ، عبدالرضا شیخ الاسلامی و مهدی غضنفری چهار وزیر پیشنهادی وارد مجلس شد و از سوی محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس مورد استقبال قرار گرفت.
محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهوری ، مسعود زریبافان معاون رییس جمهوری و سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس جمهوری را همراهی می کردند.
رییس جمهوری طبق روال معمول رای اعتماد به وزیران در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافته است تا از وزیران پیشنهادی خود برای تصدی وزارتخانه های نفت، ورزش و جوانان، صنعت-معدن- تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی دفاع کند.
نمایندگان مجلس قرار است امروز در دو نوبت صبح و عصر برای رای اعتماد به رستم قاسمی، محمد عباسی، مهدی غضنفری و عبدالرضا شیخ الاسلامی که به ترتیب وزیران پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی چهار وزاتخانه یاد شده می باشند، تشکیل جلسه دهند.
محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رییس جمهوری روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، برآیند ارزیابی ها از مذاکرات با نمایندگان مجلس در خصوص وزرای پیشنهادی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهوری در کمیسیون های تخصصی مجلس شرکت و نمایندگان از برنامه های آنان استقبال کرده اند.
همچنین روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون های مختلف در گفت و گو با ایرنا تاکید کردند که اکثریت نمایندگان مجلس نگاه مثبتی به چهار وزیر پیشنهادی احمدی نژاد دارند و انتظار می رود این افراد با رای بالای نمایندگان مجلس بطور رسمی مدیریت وزارتخانه های یاد شده را عهده دار شوند.
سیام / 1723 شماره 025 ساعت 11:11 تمام
۰ نفر