۱۷ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9241017
T T
۰ نفر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

۱۷ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9241017
فرمانده نیروی زمینی ارتش: تحکیم انس و الفت نیروهای مسلح یک اصل ضروری است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/17 اجتماعی.داخلی.نیروهای مسلح مشهد- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تحکیم انس و الفت میان نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی را یک اصل مهم و ضروری دانست.
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان پنجشنبه شب در مراسم انس و الفت نیروهای مسلح در قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق کشور در مشهد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: برخی در صدد ایجاد نفاق در بین ارتش و سپاه هستند.
به گزارش ایرنا وی اظهارداشت: تحکیم وحدت در بین نیروهای مسلح یکی از ضرورت های مسلم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و باید همواره شاهد افزایش این مهم باشیم.
وی بیان کرد: برگزاری جلسات انس و الفت در میان نیروهای مسلح در تحکیم این وحدت بسیار تاثیر گذار است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش نامگذاری سوم شعبان به عنوان روز پاسدار توسط امام خمینی (ره ) را یاد آور شد و گفت: پاسداران در دفاع از آرمانهای نظام و سرحدات کشور جانشان را در کف دست قرار داده و دلاورمردی ها و افتخارات بسیاری آفریدند.
سرتیپ پوردستان اظهارداشت: نتیجه آن مدال افتخاری بود که امام راحل علاوه بر نامگذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار بر سینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نصب کرده و فرمودندای کاش من یک پاسدار بودم.
او بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به بخش نظامی نیست بلکه علاوه بر آن در همه عرصه ها اعم از سازندگی، علمی و فرهنگی حضور تاثیرگذاری داشته و بازوی بسیار قوی و امین برای نظام است.ک/2 7490/659 شماره 008 ساعت 10:05 تمام
۰ نفر