۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9235153
T T
۰ نفر

یک عضو فراکسیون اصولگرایان:

۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9235153
یک عضو فراکسیون اصولگرایان: رسانه ها در آرامش جامعه نقش بسزایی دارند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 سیاسی.مجلس.رسانه تهران- یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها در تسکین و آرامش افکار عمومی جامعه نقش بسزایی دارند.
بهروز جعفری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود تاکید ویژه ای به رسالت رسانه ها بخصوص مطبوعات داشتند چرا که مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و در شکل گیری، دوام و بقای دموکراسی نقش مهمی را ایفا می کنند.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه ها در جهت تثبیت ارزشهای جامعه و آرامش افکار عمومی موثر هستند.
جعفری اضافه کرد: وظیفه اصلی مطبوعات صرفا اطلاع رسانی نیست بلکه بر اساس تعاریف جدیدی که از رسالت رسانه ها ارایه می شود ، توانمندسازی علمی و فرهنگی جامعه را نیز به عهده دارند که این نقش تاثیرگذاری ماندگاری دارد.
جعفری با اشاره به توانمندسازی فرهنگی رسانه ها و ماندگاری تاثیرات آن، گفت: مقام معظم رهبری معتقد هستند که مطبوعات در ایجاد آرامش در فضای جامعه نقش اساسی دارند و انعکاس درست اخبار و تحلیل های درست وقایع، اخبار دولت، حاکمیت، منطقه و انجام مصاحبه های متناسب با حقیقت و واقعیت همراه با حفظ وحدت جامعه می تواند در تحقق فرمایشات رهبری نقش داشته باشد این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان رسانه از فرماندهان درجه یک جنگ نرم هستند و انتظار می رود تا رسانه ها با هر جریان سیاسی به مسایل داخلی و خارجی نیز توجه داشته باشند.
جعفری تصریح کرد: البته این به معنای محدود کردن رسانه ها نیست بلکه رسانه ها باید در شرایط فعلی با حفظ مسئولیت های ذاتی، در تسکین روانی جامعه نقش اساسی خود را ایفا کنند.
سیام 9105/** شماره 009 ساعت 08:47 تمام
۰ نفر