۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9234805
T T
۰ نفر

نماینده مجلس:

۳۱ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9234805
نماینده مجلس: احمدی نژاد ثابت کرده در عمل و نه در شعار ذوب در ولایت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/31 سیاسی.مجلس.نطق میان دستور تهران- نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای احمدی نژاد ثابت کرده است که در عمل و نه در شعار ذوب در ولایت است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی بیغش روز چهارشنبه در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته جاری مسایلی در ارتباط با دولت پیش آمد که با لطف الهی با رهنمودهای رهبری نقشه فتنه گران نقشه برآب شد وی خطاب به رییس جمهور، افزود: آقای احمدی نژاد در چند سال اخیر تحت فرمان رهبری تلاش شبانه روزی داشتید چرا که متعهد، تلاشگر و استبکار ستیز هستید.
احمدی بیغش اضافه کرد: آقای احمدی نژاد امروز نیز از شما انتظار می رود همچون گذشته سرباز فداکار رهبری باشید و به عده ای که با تبلیغات دشمن پسند قصد دارند در سربازان بودن شما تردید ایجاد نکنند، فرصت ندهید.
وی اضافه کرد: امروز به کسانی که سالیان دراز خون به دل رهبری کردند و خواسته رهبری مبنی بر حل اختلافات را نادیده گرفتند و تهدید به آمدن عده ای به کف خیابان ها کردند و همچنین در جلسات خصوصی تلاش دارند تا از فرصت های پیش آمده استفاده کنند، نشان دهید که احمدی نژاد در تمام شرایط مطیع رهبری است.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز حمله آمریکا به طبس گفت: سربازان خدا در قالب شن و ماسه شیطان بزرگ را سرکوب کرد و حال سوال این است که با وجود انقلاب های اسلامی بوجود آمده همان انقلاب هایی که امام راحل نوید آن را در سرنگونی آمریکا داده بود، چرا آمریکا دست عبرت از این انقلاب ها و جریان حمله به طبس نمی گیرد.
احمدی بیغش اضافه کرد: امروز مردم بی گناه بحرین، لیبی و یمن قتل عام می شوند و در این جریان آمریکا بداند که این انقلاب برای او و هم پیمانانش گردآبی است که در آن فرو خواهند رفت.
وی ادامه داد: مردم آمریکا بدانند که دولتشان در نزد افکار عمومی منفورترین دولت های دنیا است و اجازه ندهند که دولتشان آن ها را نیز در نزد افکار عمومی روسیاه نشان دهد.
وی از وزارت امور خارجه خواست تا دیپلماسی قوی تر در برابر اتفاقات کشورهای منطقه در پیش بگیرد و پیام مردم بحرین، لیبی و یمن را به گوش جهانیان برساند.
سیام 9105/** شماره 053 ساعت 12:16 تمام
۰ نفر