کار ده‌بزرگی و محسن‌نژاد به مبارزه رو در رو کشیده شد

تهران- ایرنا- ۲ نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در پیکارهای رنکینگ‌دار مجارستان به مدال نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی فرنگی رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روزهای ۱۹ و ۲۰ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

امروز (شنبه) مسابقات وزن‌های ۶۰، ۶۳ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر ولی‌زاده را شکست داد و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر داهیون کیم از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف پریدون ابولادزه از گرجستان رفت و در این دیدار محسن‌نژاد با نتیجه ۵ بر ۶ شکست خورد.

امیررضا ده‌بزرگی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب پریدون ابولادزه از گرجستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، وی به دیدار رده‌بندی راه یافت. این نماینده کشورمان در این دیدار مقابل عبدالکریم فرجات از الجزایر قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

براساس چرخه انتخابی وزن ۶٠ کیلوگرم بین مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی که پیش از مسابقات مجارستان اعلام شده بود اگر هر کدام از دو کشتی‌گیر مدال طلا کسب کنند، ملی‌پوش این وزن در بازی‌های المپیک پاریس خواهند شد اما در صورت عدم کسب مدال طلا، برنده یک رقابت رو در رو، ملی‌پوش این وزن را تعیین خواهد کرد.

بنابراین تکلیف این وزن در پاریس در یک مبارزه رودرو بین این ۲ مدعی مشخص خواهد شد.

در این پیکارها قرار است تکلیف نماینده کشتی فرنگی ایران در وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم در بازی‌های المپیک پاریس مشخص شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha